رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرباز:

لزوم آشنایی نسل جوان با سیره امام خمینی (ره)/رهبرکبیر انقلاب،الگوی تمام عیار سیاست و دیانت بود

10 خرداد 1396 ساعت 14:03

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: امام خمینی (ره) در همه ابعاد سیاست و دیانت الگوی تمام عیار برای همه مردم و مسئولین است.


علی بامری در گفت و با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه امام خمینی به عنوان رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی یکی از رهبران بی نظیر و استثنایی جهان بود، اظهار داشت: به عقیده بسیاری از علما و بزرگان دینی جهان، در هیچ مقطع زمانی پس از نبی مکرم اسلام و ائمه، عالمی با جامعیت دینی و رهبری چون امام خمینی(ره) وجود نداشته است.
وی افزود: امام خمینی (ره) الگوی تمام عیاری از نظر سیاست و دیانت بودند به گونه ای که تمامی سیاست ایشان برگرفته از دین و شریعت بود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با بیان اینکه امام راحل به هیچ عنوان دین را سیاسی نکرد، بلکه سیاست را با استفاده از دین مهار کرد، گفت: قیام برای خدا، نفی سبیل و استقلال خواهی، عدم جدایی دین از سیاست، بر پا داشتن معروف و نهی از منکر، حفظ منافع و مصالح نظام اسلامی، حاکمیت قانون بر حکومت افراد و تکیه بر اصل وحدت ریشه‌های اصلی اندیشه‌های امام خمینی (ره) در برپیایی انقلاب اسلامی بود به گونه ای که هنوز هم به خوبی میتوان عطر ایمان و سیره پاک امام راحل را در جامعه استشمام کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و شناخت سیره و شخصیت ایشان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال به علت همزمان بودن مراسم 14 خرداد‌ماه با ایام ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) صورت نمی‌گیرد اما برنامه‌های باشکوه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نهادها در راستای شناخت منزلت و معرفی مقام امام راحل در سطح شهرستان برگزار می شود.
بامری تصریح کرد: برگزاری مراسم محوری در تاریخ 13 خرداد در محل نمازخانه سپاه شهرستان سرباز و پخش بروشور در مساجد سطح شهرستان و محل های برگزاری نماز جمعه از برنامه های سالگرد ارتحال امام در شهرستان سرباز است.
وی در پایان با دعوت از همه مردم شهرستان سرباز برای شرکت در این مراسم، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا آرمان‌ها و اهداف والای امام خمینی(ره)  به شکل همه‌جانبه‌ای در جامعه و در بین نسل جوان و آینده ساز کشور ترویج پیدا کند تا بتوانیم به خوبی انقلاب اسلامی را از آسیب‌ها و گزندهای دشمنان حفظ کرده و در مقابل تبلیغات سوء دشمنان ایستادگی کنیم.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428129

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428129/لزوم-آشنایی-نسل-جوان-سیره-امام-خمینی-ره-رهبرکبیر-انقلاب-الگوی-تمام-عیار-سیاست-دیانت

استال پرس
  https://www.estalpress.ir