در ویژه برنامه وحدت عنوان شد:

ماه مهمانی خدا بهترین زمان برای نمایش همدلی/وحدت اقوام و مذاهب در ایران مثال زدنی است+تصاویر

15 خرداد 1396 ساعت 12:43

رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای نمایش وحدت و همدلی اقوام و مذاهب مختلف ایرانی است .


به گزارش پاپایا، همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه حزب خوانی قرآن کریم، اقامه نماز وحدت و افطاری مشترک شیعه و سنی به همت دانشگاه پیام نور راسک، اداره ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات شهرستان سرباز در محل مسجد فاطمه الزهرا(س) احمدآباد راسک برگزار شد.
این مراسم پرشور و معنوی با حضور پرشور مردم روزه دار و انقلابی راسک و هدف گرامی داشت سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و نمایش وحدت و همدلی همه اقوام و مذاهب در شهرستان سرباز برگزار شد.
در همین رابطه محمود محمدی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داش: این برنامه معنوی که نمادی از تقریب و وحدت اتباع مذاهب اسلامی و همکاری و همدلی شیعه و سنی در جای جای ایران اسلامی است  با حزب خوانی قرآن کریم از ساعت 18 دیروز یکشنبه در مسجد فاطمه الزهرا(س) راسک آغاز شد و با اقامه نماز مغرب و عشاء به صورت جماعت و وحدت آفرین ادامه پیدا کرد.
رئیس دانشگاه پیام نور راسک افزود: سفره افطاری مشترک و وحدت بخش شیعه و سنی نیز از دیگر برنامه هایی مراسم بود که قبل از اذان با مشارکت و همدلی جوانان اهل سنت و شیعه شهرستان سرباز گسترده شد تا پیامی مهم و ارزنده ای برای نمایش وحدت و همدلی همه اقوام ایرانی باشد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 428193

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428193/ماه-مهمانی-خدا-بهترین-زمان-نمایش-همدلی-وحدت-اقوام-مذاهب-ایران-مثال-زدنی-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir