فرماندهي انتظامي نیکشهر:

اهدای بسته های حمایتی به نیازمندان نیک شهری/کمک به مستمندان از بهترین عبادات است

17 خرداد 1396 ساعت 12:38

فرماندهي انتظامي نیکشهر از توزیع 35 بسته حمایتی بین نیازمندان وخانواده های بی بضاعت در دو روستای این شهرستان خبر داد.


سرهنگ غلامرضا بزی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به برگزاری دومین مرحله از طرح کمک به نیازمندان نیکشهر، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جهادی و خداپسندانه کمک به مستمندان، فرماندهی انتظامی نیکشهر با شناسایی خانواده های بی بضاعت ونیازمند دو روستا در حوزه استحفاظی شهرستان که ساکنین آن فاقد هرگونه در آمد مالی و کار ثابت بودند اقدام به کمک به آنان کرد.  
وی افزود: با شناسایی دو روستا در شهرستان که تعداد 35 خانواده فاقد کار و در آمد بوده و قادر به تامین مایحتاج زندگی روز مره نبودند و با تلاش و همت کارکنان انتظامی تعداد 35 بسته حمایتی تهیه و توزیع شد.
فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر با تاکید بر اهمیت کمک به نیازمندان و مستمندان جامعه، بیان کرد: ما نباید نسبت به هم نوعان خود که قادر به تامین ساده ترین نیازهای زندگی خود و خانواده نیستند بی تفاوت باشیم و باید با پیروی از سیره و روش زندگی معصومین (ع) همیاری و کمک به نیازمندان را سرلوحه زندگی خوب قرار دهیم.
وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی حفاظت از جان، مال و ناموس مردم بوده و این نیرو در همه حال خود را یار و یاور مستضعفان و نیازمندان جامعه بوده و کمک به آنان را یک عبادت میداند.
بزی در پايان با تأکيد بر استمرار اینگونه طرح هاي کمک رسانی به خانواده های بی سرپرست و بی بضاعت شهرستان نیکشهر، تصریح کرد: با برنامه ريزي انجام شده در آینده نزدیک این طرح در تمام نقاط شهرستان انجام خواهد شد تا خانواده های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428199

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428199/اهدای-بسته-های-حمایتی-نیازمندان-نیک-شهری-کمک-مستمندان-بهترین-عبادات

استال پرس
  https://www.estalpress.ir