فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر:

برخورد قاطع پلیس با شکارچیان غیرمجاز /حفاظت از محیط زیست وظیفه ای همگانی است

24 خرداد 1396 ساعت 13:22

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر محیط زیست را میراث گذشتگان و امانت آینده گان دانست و گفت: حفاظت از محیط زیست وظیفه ای ملی و همگانی است.


به گزارش پاپایا، سرهنگ غلامرضابزی در نشست صمیمی با رئیس محیط زیست شهرستان نیکشهر،حفاظت از محیط زیست را  برابر با نجات جان انسان ها دانست و اظهار داشت: فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر در راستای حفاظت از محیط زیست و برخورد با قانون شکنان احتمالی، آماده هرگونه همکاری با همکاري با نگهبانان محيط زيست است.
وی افزود: ارتباط همیشگی محیط بانان و ماموران انتظامی و همکاری دوجانبه میتواند در راه مبارزه با شکارچیان غیرقانونی اثرات خوبی داشته باشد و همچون کوهی محکم جلوی قانون شکنی برخی افراد را سد کند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر محیط زیست را میراث گذشتگان و امانتی برای آینده گان دانست و گفت:  همه مردم و مسئولین باید تلاش کنند تا از محیط زیست محافظت کنند چراکه این  موضوع متعلق به یک نهاد خاص نیست  و اگر میخواهیم در این راه موفق باشیم باید همگانی عمل کرده و هر شخصی محیط زیست را همچون امانتی بر دوش خود ببیند.
 
نیکشهر زیستگاه گونه های خاص جانوری
رییس محیط زیست شهرستان نیکشهر نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و گونه های در خطر انقراض، خاطرنشان کرد:  این شهرستان به دليل برخورداري از منابع زيست محيطي وکوهستانی خاص، زيستگاه انواع پرندگان، خرس های سیاه بلوچستان، بزکوهی و بسیاری دیگر از گونه های  با ارزش است که در صورت عدم مراقبت در معرض تهديد جدي از سوی  شکارچيان غير مجاز و بوميان منطقه هستند.
یوسفی با  تقدیر از  همکاری نیروی انتظامی در حفظ محیط زیست و مقابله با قانونشکنان، تصریح کرد:  تاوقتی که همه مردم حفاظت از محیط زیست را وظیفه شخصی خود ندانند باید با این مشکلات سر کرد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428219

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428219/برخورد-قاطع-پلیس-شکارچیان-غیرمجاز-حفاظت-محیط-زیست-وظیفه-همگانی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir