فرماندار شهرستان نیکشهر:

صدور بیش از 2هزار شناسنامه برای شهروندان نیکشهری/ حل مشکلات سجلی از اولویت های کاری ماست

26 خرداد 1396 ساعت 13:44

فرماندار نیکشهر با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم از اولویت های کاری ماست از صدور بیش از 2هزار سند سجلی برای فاقدین شناسنامه در این شهرستان خبر داد.


صاحب گل صالحی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به صدورشناسنامه برای بیش از2هزار شهروندنیکشهری، اظهار داشت: حل مشکلات مردم در زمینه سند سجلی و هویتی از اولویت های کاری ماست که در همین راستا در طول چهار سال گذشته برای بیش از 2هزار نفر از شهروندان شناسنامه صادر شده است و این افراد در حال حاضر از مزایای چون یارانه، بیمه درمانی، انشعاب آب و برق، حساب بانکی و دیگر امکانات هر شهروند ایرانی برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر فاقدین شناسنامه در مناطق محروم شهرستان زندگی میکنند، افزود:  از 400 پرونده فاقدان شناسنامه چیزی در حدود 200 نفر از آنان مربوط به بخش محروم بنت و دهستان توتان و مهمدان نیکشهر بودند که اینک دارای سند سجلی و هویتی شده اند.
فرماندار نیکشهر با اشاره به دیگر پرونده های فاقدین شناسنامه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: اکنون 100 پرونده دیگر برای فاقدان شناسنامه تشکیل شده و در مرحله رسیدگی قرار دارد.
وی ادامه داد: به طور متوسط هر ماه 20 تا 30 پرونده از فاقدان شناسنامه شهرستان نیکشهر  از سوی دستگاههای متولی  تعیین تکلیف می شود.
صالحی  در پایان با تقدیر از تلاش ها و همکاری خوب شورای تامین شهرستان نیکشهر برای حل مشکل فاقدان شناسنامه، تصریح کرد: برای نام نویسی و شناسایی افراد فاقد شناسنامه در سطح شهرستان نیکشهر ماموران به صورت خانه به خانه در روستاها به افراد مراجعه کرده و  از آنان ثبت نام کردند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428229

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428229/صدور-بیش-2هزار-شناسنامه-شهروندان-نیکشهری-حل-مشکلات-سجلی-اولویت-های-کاری-ماست

استال پرس
  https://www.estalpress.ir