تعهد 600 میلیونی خیران نیکشهری در جشن گلریزان/کمک به نیازمندان از برکات ماه رمضان+تصاویر

29 خرداد 1396 ساعت 12:51

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: در جشن گلریزان امسال مردم خیر و نوع دوست شهرستان نیکشهر با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان مبلغ 600 میلیون ریال را تعهد کردند.


رحمدل بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان نیکشهر، اظهار داشت: چهاردهمین جشن گلریزان سیستان و بلوچستان با هدف آزادی 79 زندانی جرائم غیرعمد در زندانهای استان با حضور  پرشور مسئولین و اقشار مختلف مردم در شهرستان نیکشهر برگزار شد.
وی با اشاره به اهداف ستاد دیه استان در گلریزان مردم سیستان و بلوچستان، بیان کرد: امسال قصد داریم با برپایی 24 جشن گلریزان در سراسر استان و کمک مردم خیر و نوع دوست سیستان و بلوچستان زمینه آزادی 79 زندانی جرائم غیر استان را با مجموع بدهی 71 میلیارد و 870 میلیون ریال فراهم کنیم.
مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان سوانح رانندگی، مهریه، نفقه و حوادث کاری را شایع ترین جرائم زندانیان غیر عمد در استان دانست و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین زمان برای ایجاد فرهنگ کمک به مستمندان و زندانیان نیازمندانی است که بنا بر اتفاق و فقر روانه زندان شده اند.
وی ادامه داد: علما، ریش سفیدان طوایف و قبایل می توانند با فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم علاوه بر کمک به این زندانیان،  زمینه ساز فرهنگ ازدواج های آسان با تعیین مهریه های معقول شده و آگاهی مردم را نسبت به عواقب بیمه نکردن وسائط نقلیه بالا ببرند.
بامری در پایان با درخواست از عموم مردم استان برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان می توانند برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد وجوه نقدی خود را علاوه بر واریز به شماره کارت 6104337770113635 بانک ملت به نام ستاد دیه استان، با سامانه پیامکی *780*7777054# نیز پرداخت کنند.
 

 

 

 

 

 
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428267

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428267/تعهد-600-میلیونی-خیران-نیکشهری-جشن-گلریزان-کمک-نیازمندان-برکات-ماه-رمضان-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir