فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند:

اجرای سومین مرحله طرح رعد در قصرقند/دستگیری 6 سارق حرفه ای منازل شهروندان

30 خرداد 1396 ساعت 1:10

فرمانده انتظامی قصرقند گفت: همزمان با اجرای سومین مرحله از طرح امنیت اجتماعی رعد در شهرستان، 6تن از سارقان منازل شهروندان و کابل های برق در طی چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.


سرهنگ حمید نوری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح امنیت اجتماعی "رعد" در قصرقند و دستگیری 6سارق، اظهار داشت: مامورین انتظامی شهرستان در طی چندین عملیات ضربتی توانستند تا در راستای اجرای سومین مرحله از طرح موسوم به امنیت اجتماعی "رعد" 6 سارق کابل برق و منازل شهروندان را دستگیر کنند.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان قصرقند با انجام اقدامات خاص اطلاعاتی و پلیسی در کنار گشت زنی های هدفمند در مناطق جرم خیز  موفق به شناسایی 6 تن از سارقان منزل و کابل های برق شهروندان شده و پس از تعقیب و مراقبت در یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده این سارقان را در مخفیگاه های آنان دستگیر کردند که این امر موجب رضایت شهروندان و انتشار موجی از شادی در میان آنان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به اینکه تاکنون تمامی اموال مسروقه از منازل شهروندان و کابل برق دزدی کشف شده و مجرمان دستگیر شده اند،  بیان داشت: این شش متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
وی در پایان با تقدیر از  همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امینتی و انتظامی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس بتواند در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شود.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428269

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428269/اجرای-سومین-مرحله-طرح-رعد-قصرقند-دستگیری-6-سارق-حرفه-منازل-شهروندان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir