فرمانده انتظامی شهرستان سرباز:

واردکنندگان غیرقانونی دام به کشور نقره داغ شدند/8راس گاو قاچاق در سرباز کشف شد

31 خرداد 1396 ساعت 15:03

فرمانده انتظامی سرباز گفت: ماموران پلیس شهرستان از یک دستگاه خودروی نیسان 8راس گاو قاچاق به ارزش 160میلیون ریال کشف کردند.


سرهنگ سیامک مردای در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به کشف 8 راس گاو قاچاق در شهرستان سرباز، اظهار داشت: در پی کسب خبری مردمی مبنی بر ورود غیرقانونی و قاچاقی احشام به سرباز و نگهداری آنها به صورت غیر مجاز در شهرستان بررسی این موضوع مهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سرباز قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سرباز در حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو نیسان وانت مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند که پس از کنترل مدارک و بازرسی از این خودرو 8 راس گاو قاچاق به ارزش 160 میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
وی در پایان با تقدیر از  همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک امینتی و انتظامی مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس بتواند در سریع ترین زمان ممکن وارد عمل شود.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428277

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428277/واردکنندگان-غیرقانونی-دام-کشور-نقره-داغ-شدند-8راس-گاو-قاچاق-سرباز-کشف

استال پرس
  https://www.estalpress.ir