رئیس دیوان عدالت اداری سیستان و بلوچستان:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق انسانهاست/ تروریست ها و جنایتکاران هم نقاب حقوق بشری میزنند

11 تير 1396 ساعت 13:35

رئیس دیوان عدالت اداری سیستان و بلوچستان گفت: امروزه تروریست ها و جنایتکاران هم زیر سایه بزرگترین ناقض حقوق انسانها، نقاب حقوق بشری میزنند.


مصطفی اربابی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تاکید بر اینکه نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری باعث افشای جنایات آمریکا در جهان شده است، اظهار داشت: نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی از سوی رهبر معظم انقلاب یک اقدام روشنگری جهانی و جهادی بود و اینک نیز وظیفه همه نیروهای بسیجی کشور بخصوص حقوقدانان بسیجی است تا در این جبهه مهم انقلاب و جهاد نرم رسانه ای تمام نیروی خود را به کارگیری کنند تا چهره بزک شده سران استکبار جهان بخصوص آمریکای جنایتکار و آل سعود برای همه دنیا آشکار شود.
وی افزود: فرماندهان و افسران جنگ نرم باید در هر زمانی آماده و گوش به فرمان رهبر انقلاب بوده و در مواقع خاص با فرمان آتش به اختیار رهبری همچون تمامی جبهه های نظام اسلامی که مقام معظم رهبری در خط مقدم آن حضور دارند، با ولایت مداری و بصیرت از آرمان های انقلاب و رهبری دفاع کنند.
رئیس دیوان عدالت اداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه هیچگاه جنایات آمریکا فراموش نخواهد شد، بیان کرد: اعتماد به غرب، جنایتی نابخشودنی است چراکه  استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا بارها ثابت کرده است که هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و لیاقت بخشش و اعتماد ملت ایران را ندارند.
وی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی با شناخت خوب و علم الهی آمریکا را شیطان بزرگ نامیدند، گفت: گذشت نسبت به جنایات این شیطان بزرگ درست همانند بخشش گرگ و باور توبه شیطان است که به راستی نه تنها این گذشت اثر مثبتی نخواهد داشت بلکه باعث خواهد شد تا آنان بیش از پیش برای ضربه زدن به ما مصمم شده و با آمادگی بیشتر بر علیه ملت ایران نقشه چینی کنند.
اربابی ادامه داد: اقدام مقام معظم رهبری برای نامگذاری این هفته به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی را می توان به این دلیل دانست که ایشان میخواهند با افشای جنایات آمریکا و شناخت حقوق بشر از نوع آمریکایی در میان ملل جهان، جلوی فراموش کردن این جنایات را سد کرده و به آنانی که دم از بخشش آمریکا و سازش میزنند یادآوری کنند که این کشور استکباری هربار که عقب نشینی و سازش ببیند با پررویی و شیطان سفتی بیشتری جلوآمده و اقدامات شوم خود را ادامه خواهد داد.
وی با بیان این مطلب که ادعای دفاع از حقوق بشر از سوی آمریکا، صرفاً یک نقاب برای پوشاندن جنایات بی شمار آمریکا علیه بشریت است ، خاطرنشان کرد: این ادعای پوچ حقوق بشری برای تخریب چهره سیاسی کشورهایی است که با آمریکا سر سازش نداشته و همواره در مقابل زیاده خواهی های آنان ایستادگی میکنند و بسیار ساده لوحانه است اگر کسانی در داخل کشور، فریفته ظاهر زیبای نقاب مدافع حقوق بشر آمریکا شوند و چهره ی بی رحم این جنایتکار را از پشت این نقاب نبیند.
رئیس دیوان عدالت اداری استان در پایان با تاکید بر اینکه بی شک آمریکا صلاحیت داعیه داری حقوق بشر را ندارد، تصریح کرد: به زودی با تلاش و پشتکار همه آزاد اندیشان جهان، این نقاب ظاهری حقوق بشر از چهره پلید آمریکا کنار زده خواهد شد و تعریف آمریکا از حقوق بشرغربی برای همه جهانیان و افراد فریب خورده، داخلی و خارجی نمایان خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428289

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428289/آمریکا-بزرگترین-ناقض-حقوق-انسانهاست-تروریست-جنایتکاران-هم-نقاب-بشری-میزنند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir