فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر:

جانبازان آینه تمام نمای افتخارات انقلاب هستند/صبر و همت خانواده ايثارگران ستودنی و قابل ستایش است

21 تير 1396 ساعت 10:59

فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر گفت : ايثارگري جانبازان و خانواده آنان برای عموم ملت شریف ایران مایه افتخار است.


به گزارش خبرنگار پاپایا، فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر با حضور در منزل  صادق میانکی جانباز 70درصد ناجا که در آذرماه94در اثر تله انفجاری در بخش آهوران و روستای کهیری شهرستان نیکشهر به درجه جانبازي نائل آمده بود، با این جانباز سرافراز و خانواده ایشان دیدار و گفت و گو کرد.
سرهنگ غلامرضابزی در این دیدار با تاکید بر اینکه ايثارگري جانبازان ستودنی و قابل ستایش است، اظهار داشت: امروزه جانبازان و خانواده هاي آنان به عنوان ارزش هاي ماندگار انقلاب اسلامي آینه ای تمام نما از افتخارات کشور هستند و حفظ اين ارزش ها به عنوان بزرگترين وظيفه براي همه ملت ایران است.
وی وجود ايثارگران را براي جامعه ايماني و اسلامي ایران مايه خير و برکت دانست و گفت: ايثارگري جانبازان و خانواده آنان برای عموم ملت شریف ایران مایه افتخار بوده و موجب روحيه ساز و افزایش امید مردم و مسئولین می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان نیک شهر در پایان  با تاکید بر اينكه امنيت و آرامش امروز جامعه را مديون ايثارگري ها و گذشتن از جان و رشادت مردی شهداء ، آزادگان و جانبازان هستیم، خاطرنشان کرد: حفظ یاد و خاطره این دلیر مردان و انتقال آرمان هاي ايثار گران به نسل های بعد تضمین کننده آرامش، امنیت و تداوم بخش انقلاب خواهد بود.  
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428321

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428321/جانبازان-آینه-تمام-نمای-افتخارات-انقلاب-هستند-صبر-همت-خانواده-ايثارگران-ستودنی-قابل-ستایش

استال پرس
  https://www.estalpress.ir