پس از تشکیل جلسه شورای اداری سرباز ؛

سیستان و بلوچستان بازهم رکورد شکست/جوانترین معاون فرمانداری استان معرفی شد

24 تير 1396 ساعت 9:50

سیستان و بلوچستان بازهم رکورد شکست تا صندلی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان سرباز به جوانترین معاون فرماندار تاریخ این استان برسد.


به گزارش پاپایا، در چند سال گذشته سیستان و بلوچستان اولین های بسیاری را تجربه کرده است به گونه ای که اولین شهردار زن و اولین فرماندار زن این استان مرزی باعث شگفتی همگان شد است در این میام شهرستان سرباز بیشترین اولین هارا به خود اختصاص داده است و این بار هم صندلی معاونت فرمانداری این شهرستان به مجیب حسنی رسید تا وی با تنها 32سال سن به عنوان جوانترین معاون فرمانداری در استان سیستان و بلوچستان شناخته شود.
وی پیش از این به مدت بیش از یک سال به عنوان بخشدار جوان استان، سکان دار بخشداری بخش سرباز کلات بزرگترین بخش کشور بوده است.
عضو حوزه ی مشاورین جوان استانداری، مشاور جوان فرماندار سرباز، مدرس دانشگاه، کارشناس ناظر جهاد کشاورزی و کارشناس محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی منطقه بلوچستان و کارمند سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی از دیگر سمت ها و سوابق کاری معاون جدید عمرانی و برنامه ریزی فرماندار سرباز است.
در همین رابطه فرماندار شهرستان سرباز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام این خبر، اظهار داشت: دولت در سالهای اخیر توجه ویژه ای برای عمران و آبادانی این منطقه داشته که قابل تقدیر و ستایش است.
حمیدالدین یوسفی افزود: توجه دولت برای بکارگیری نیروهای بومی ستودنی است و این می تواند قوت قلبی برای نیروی انسانی جوان و پویا جهت کار و تلاش و خدمتگزاری بهتر و صادقانه باشد.
وی با تقدیر از توجه ویژه مسئولین و استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان سرباز، تصریح کرد:  مردم  این شهرستان مرزی و محروم همیشه همراه وهمگام مسئولان هستند و برای آبادانی این منطقه دلسوزی زیادی دارند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428330

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428330/سیستان-بلوچستان-بازهم-رکورد-شکست-جوانترین-معاون-فرمانداری-استان-معرفی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir