امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز:

2030 سند ننگین بدتر از برجام است/دولت نباید راه نفوذ بیگانگان را هموار کند

25 تير 1396 ساعت 8:18

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: 2030 سند ننگین بدتر از برجام است و دولت نباید به خاطر بازی های سیاسی آینده کشور و فرزندان این انقلاب را فدا کند.


مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گلایه از اینکه سند 2030 همچنان به عنوان اسناد بالادستی برای تالیف کتب درسی استفاده می شود، اظهار کرد: 2030 به صورت کامل بر خلاف آزادی ملی و فرهنگ اسلامی و ایرانی کشور ماست و به هیچ عنوان نباید با این همه اختلاف فرهنگ، قومیت و مذهب ایران را به اجرای یک سند بر مبنای اومانیسم و لیبرالیسم غربی وادار کرد.
وی افزود: سند 2030 به صورت کلی با سبک زندگی اسلامی و ایرانی ضدیت دارد به گونه ای که میتوان گفت این سند تنها در جهت نابود کردن زندگی اسلامی نوشته شده و اجرای آن در دیگر کشورها نیز در جهت مقابله با گسترش روزافزون اسلام در میان مردم جهان است چراکه سند 2030 در تضاد کامل و آشکار با مبانی اخلاق و ارزش‌های دینی و انسانی است و به معنای واقعی کلمه همه آنها را رد میکند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با اشاره به ماهیت سند 2030 در نفوذ نرم به کشور، بیان کرد: اگر به مفاد این سند توجه کنیم به خوبی خواهیم فهمید که این سند تنها در جریان نفوذ خاموش فرهنگی در کشورهای مسلمان و  برای استحاله و دین زدایی از جوانان و دانش‌آموزان پایه گذاری شده است.
وی ادامه داد: متاسفانه دولت در شرایطی این سند را با عجله مصوب کرده و به اجرا درآورد که مطالبه رهبر معظم انقلاب  در سند مهندسی فرهنگی در دوره 4 ساله این دولت به هیچ عنوان پیگیری نشد و حتی یک جلسه نیز در این جهت برگزار نشد اما در کمال ناباوری راه را برای نفوذ بیگانگان آسفالت میکند.
رسولی زاده با تاکید بر اینکه استکبار جهانی با این سند راه نفوذ به کشور را برای خود هموار میکند، خاطرنشان کرد: در این سند گفته شده است که حرف از جهاد، شهادت و انقلاب در آموزش و پرورش نباید زده شود! به راستی تاکنون به این مطالب توجه شده است اصلا در مملکت اسلامی با کدام تحلیل به خود اجازه دادند تا به کودکانمان آموزش های جنسی داده و فحشا را قانونی اعلام کنند.
وی در پایان با طرح این پرسش که سند2030 چه دستاوردی به جز افزایش فحشا و نابودی بنیان های خانوادگی به همراه دارد؟ تصریح کرد: دولت باید هرچه زودتر جلوی اجرای این طرح در مدارس را گرفته و به اعتراض علما و مردم دیندار ایران توجه کند و آینده ایران و فرزندان انقلاب را فدای خودخواهی و بازی های سیاسی برخی مسئولین نکنند.
 
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428376

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428376/2030-سند-ننگین-بدتر-برجام-دولت-نباید-راه-نفوذ-بیگانگان-هموار-کند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir