فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند:

برخورد جدی پلیس با قاچاقچیان/ماموران انتظامی چشم بیدار و بازوی توانمند انقلاب هستند

1 مرداد 1396 ساعت 11:25

فرمانده انتظامی قصرقند گفت: ماموران انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان چشم بیدار و بازوی توانمند انقلاب با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان و عاملان قاچاق کالا و ارز به طور جدی برخورد میکنند.


به گزارش خبرنگار پاپایا، سرهنگ حمید نوری در جمع کارکنان انتظامی شهرستان قصرقند با تقدیر از اقدامات مثبت و فعالیت های خوب آنان در برخورد با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان، اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی انقلابی همواره خادم ملت بوده و برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه از هیچ کوششی دریغ نداشته اند.
وی افزود: امنیت، آرامش ملت ایران در داخل کشور و قدرت برتر دفاعی منطقه بودن در خارج از مرزهای جغرافیایی این مرز و بوم حاصل تلاش و از خودگذشتگی نیروی انتظامی و سایر ارگانهای نظامی و امنیتی است که این امر مهم به نوبه خود قابل قدردانی و ستایش است.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به رشد چشمگیر امنیت جامعه و افزایش ریسک بزهکاری برای خلافکاران، بیان کرد: تلاش و مساعدت همه جانبه و بی دریغ شما ماموران انتظامی باعث شد تا امروزه شاهد پیشرفت چشمگیری در بحث ارتقاء امنیت و دستگیری بسیاری از متهمان خطرناک و اشرار در منطقه باشم.
وی با تاکید بر اینکه باید هدف از انجام کار برای خادمان ملت تنها رضایت خداوند و خدمت به شهروندان باشد، خاطر نشان کرد: با توجه به تاکیدات انتظامی استان پرسنل باید در سال جاری نیز همچون گذشته به طور جدی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله با هرگونه بی نظمی و بی قانونی با اقتدار کامل و عزم راسخ به پیش بروند تا روز به روز شاهد افزایش امنیت در منطقه باشیم.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428394

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428394/برخورد-جدی-پلیس-قاچاقچیان-ماموران-انتظامی-چشم-بیدار-بازوی-توانمند-انقلاب-هستند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir