مدارس استاندارد سهم دانش آموز قصرقندی از خیراندیشی خیران+تصاویر

7 مرداد 1396 ساعت 21:48

به همت یکی از خیران مدرسه ساز یک دبستان سه کلاسه در شهرستان قصرقند و با اعتبار بیش از یک میلیارد و 700میلیون ریال به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرنگار پاپایا، افتتاح یک مدرسه خیر ساز  در قصرقند، 90 دانش آموز این شهرستان را صاحب مدرسه جدید و استاندارد کرد.  
مدرسه دلشادی به همت واعظ مهدوی معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و با هزینه  شخصی ساخته شد .
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  در حاشیه افتتاح این فضای آموزشی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به مشخصات این واحد تحصیلی، اظهار داشت: این مدرسه 115 مترمربع زیربنا و سه کلاس درس دارد که بیش از یک میلیارد و 700میلیون ریال  برای ساخت آن هزینه شد.
وی افزود: با افتتاح این مدرسه 90 دانش آموز این روستا از فضای آموزشی مناسب  بهره مند می شوند.
راشکی با اشاره به اینکه معاون توسعه امور آموزشی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ضمن بازدید از مدرسه گتیوان دستور ساخت مدرسه 6 کلاسه برای این روستا را نیز دادند بیان کرد: قرار است، امسال  با کمک خیرین مدرسه ساز بیش  500 مدرسه در دست ساخت  با  2600 کلاس درس در سیستان و بلوچستان به بهره برداری برسد.
وی در پایان تصریح کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده در شهرستان قصرقند افتتاح نمایندگی آموزش و پرورش بخش تلنگ توسط یکی از فرزند شهید شهرستان و دکتر واعظ مهدوی بود.
لازم به ذکر است که دانش آموزان  مدرسه دلشادی  با اهدای لوح سپاس سوزندوزی شده و اجرای سرود و دکلمه  مراتب تشکر خود را نسبت به اقدامات خیرخواهانه خیرین نشان دادند.
 

 

 














 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428407

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428407/مدارس-استاندارد-سهم-دانش-آموز-قصرقندی-خیراندیشی-خیران-تصاویر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir