در دیدار با فرمانده سپاه سرباز عنوان شد:

نیروهای نظامی و انتظامی حافظ امنیت و منافع ملت هستند/همه نهادهای امنیتی مکمل یکدیگر هستند

9 مرداد 1396 ساعت 1:04

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با هدف افزایش تعامل و همکاری میان نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با فرمانده و کارکنان سپاه سرباز دیدار و گفت و گو کرد.


به گزارش خبرنگار پاپایا، سیامک مرادی در این دیدار با تاکید بر اهمیت همکاری همه ارگان های نظامی و انتظامی برای حفظ امنیت شهروندان، اظهار داشت: نیروی انتظامی آماده همکاری کامل با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در راستای حفظ امنیت جامعه و مبارزه با مسائل جدی امنیتی و آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان سرباز است.
وی افزود: خدمت به ملت شریف ایران و حفظ امنیت مردم در جای جای کشور از اهداف مشترک نیروهای مسلح است چرا که در واقع نیروی انتظامی،  سپاه، ارتش و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مکمل یکدیگر در حفظ و ارتقاءامنیت جامعه هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز  با تاکید بر اینکه ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم یکی از نقشه های شوم دشمن برای ضربه زدن به نظام و ملت ایران است، بیان کرد: ایجاد ارتباط نزدیک میان ملت و حکومت از مهمترین وظایف نیروی انتظامی،  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد های امنیتی و اطلاعاتی ایران است تا علاوه بر اینکه همچون سدی محکم کشور را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کنند بتوانند با تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت های مردمی نقشه ها و برنامه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.
وی خاطرنشان کرد: هر چه تعامل و همکاری انتظامی و سپاه بیشتر باشد خدمت رسانی به مردم بهتر و آسان تر خواهد شد چرا که ناجا و سپاه لازم و ملزوم یکدیگر هستند.
 
استفاده از ظرفیت مردم در حفظ امنیت کلیدی و غیر قابل انکار است
فرمانده سپاه شهرستان سرباز نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات مثبت نیروی انتظامی در برخورد با اخلال گران نظم و امنیت جامعه، خاطرنشان کرد: همکاری نهادهای نظامی، انتظامی و امنیتی  از اولین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توانسته است ملت و نظام را در برابر همه بدخواهان بیمه کند.
سرهنگ رضا سبزعلیان با تاکید بر اهمیت ایجاد زمینه های همکاری بیشتر  بین سپاه و نیروی انتظامی، تصریح کرد: هرچه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی  با هم همکاری نزدیکتری داشته باشند دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران دلسرد تر خواهند شد.
وی در پایان حضور مردم در حفاظت از مرزها و امنیت جامعه را مهم و کلیدی دانست و گفت: استفاده از ظرفیت علما، بزرگان و سران طوایف در حفظ و تداوم امنیت بسیار کارآمد بوده و میتواند موجب دلگرمی ملت و نابودی نقشه های دشمنان شود.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428411

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428411/نیروهای-نظامی-انتظامی-حافظ-امنیت-منافع-ملت-هستند-همه-نهادهای-امنیتی-مکمل-یکدیگر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir