فرمانده انتظامی شهرستان فنوج:

سرکرده قاچاقچیان در چنگال قانون/ باند بزرگ سلاح گرم در عملیات ضربتی پلیس منهدم شد

22 مرداد 1396 ساعت 10:06

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف تعداد زیادی سلاح و مهمات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.


سرگرد حسن سرگزی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: با هوشیاری نیروهای پلیس یک باند قاچاق سلاح گرم در شهرستان فنوج منهدم شد و یکی از سرکردگان این باند به همراه تعداد زیادی سلاح و مهمات دستگیر شدند.
وی افزود : در این عملیات موفق عوامل انتظامی توانستند ۷ قبضه سلاح از نوع کلاشینکف، سی می نوف ، برنو ، اسلحه شکاری و همچنین مقادیر زیادی فشنگ جنگی کلاش از نوع معمولی و دو زمانه، چندین تیغه خشاب و دوربین شکاری کشف و ضبط کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره دستگیری یکی از عوامل اصلی این باند قاچاق سلاح گرم، بیان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد
وی با تاکید بر اینکه نيروي انتظامي حافظ نظم و امنیت مردم بوده و با قاطعيت با بر هم زنندگان نظم و امنيت شهروندان برخورد می کند، خاطرنشان کرد: افرادی که قصد دارند منطقه را نا امن جلوه دهند باید بدانند که نيروي انتظامي همواره هوشیار و بیدار بوده و با آنان برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
سرگزی در پایان با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی در ارتقای امنیت اجتماعی امری ضروری است، تصریح کرد: از عموم شهروندان درخواست می شود تا هرگونه حرکت و اقدام مشکوک را با سامانه فوریت های پلیس 110 به پلیس اطلاع رساني کنند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428448

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428448/سرکرده-قاچاقچیان-چنگال-قانون-باند-بزرگ-سلاح-گرم-عملیات-ضربتی-پلیس-منهدم

استال پرس
  https://www.estalpress.ir