در دیدار با شهردار نیکشهر عنوان شد:

تعامل شهرداري با نيروي انتظامي، بستر ساز جامعه اي امن برای شهروندان

31 مرداد 1396 ساعت 11:54

فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر گفت : ماموريت پلیس و شهرداري به نوعي با هم آميخته بوده و تعامل این دونهاد باهم، بستر ساز جامعه اي امن برای شهروندان است.


به گزارش خبرنگار پاپایا، با هدف افزایش تعامل و همکاری در بین سازمان ها و نهاد های مختلف دولتی و امنیتی، فرماندهي انتظامي این شهرستان با شهردار نیکشهر ديدار و گفت و گو کرد.
شهردار نیکشهر در این دیدار با تاکید بر اهمیت همکاری بین سازمان ها و ادارات مختلف شهرستان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور نتیجه تلاش شبانه روزی و رشادت های نیروهای جان بر کف پلیس است.
فریبرز باور افزود: فراهم ساختن آرامش و امنيت در کنار افزایش ضريب اعتماد عمومی، نشاط و پويايي جامعه بهترین پاداش به این خدمت صادقانه پلیس و ثمره مجاهدت و تلاش شبانه روزی ماموران خدوم انتظامی است.  
 
سرهنگ  غلامرضا بزی نیز در این دیدار با اشاره به مهمترین وظیفه پلیس در جامعه، گفت: ايجاد امنيت در خور شأن مردم يکي از اصلي ترين اهداف نيروي انتظامي است زيرا هيچ چيز به اندازه آسايش و امنيت براي مردم اهميت ندارد.
وی افزود: هدف دستگاه هاي دولتي به ارمغان آوردن جامعه اي آرام و ايمن براي شهروندان بوده و تعامل شهرداري با نيروي انتظامي نيز اقدامي در راستاي تحقق اين هدف والا و مهم مي باشد.  
فرمانده انتظامي شهرستان نیکشهر  با اشاره به نقش شهرداري ها در افزایش انضباط عمومی و آرامش شهروندان، بیان کرد: بی شک میتواندر سايه حمايت هاي هميشگي شهرداري و شوراي شهر بر مشکلات فائق آمده و با استمرار اين حمايت ها و تلاش مستمر پليس، شهري امن، پاک ، سالم و عاري از ناهنجاری خواهيم داشت.  
وی با تاکید بر اینکه ماموريت نيروي انتظامي و شهرداري به نوعي با هم آميخته است، خاطرنشان کرد: شهرداري و پليس دو نهاد خدمات رسان در جامعه هستند که نتيجه تعامل اين دو دستگاه ارتقاي انضباط اجتماعي در جامعه است.
بزی ادامه داد: نتیجه اقدامات نیروی انتظامی  از ابتدای انقلاب تاکنون به روشنی نشان داده که علاوه بر حضور فيزيکي پليس، اقدامات فرهنگي یکی از راهبردهاي موثر در امنيت جامعه است.
وی در پایان با تقدیر از همه مسئولین و مردم شهرستان نیکشهر برای همکاری خوب با نیروی انتظامی، تصریح کرد: امروزه تمام نهادهاي اجتماعي در توليد و ارتقاي امنيت نقش دارند و نيروي انتظامي تمام دستگاه ها را در برقراي امنيت سهيم مي داند که در همین راستا اقدامات مسئولین و مردم شهرستان نیکشهر قابل تقدیر است.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428468

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428468/تعامل-شهرداري-نيروي-انتظامي-بستر-ساز-جامعه-امن-شهروندان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir