امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز:

حل مشکلات آب شرب مهمترین خواسته مردم استان/هفته دولت نباید زمانی برای خود نمایی باشد

2 شهريور 1396 ساعت 16:06

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: مهمترین خواسته مردم سیستان و بلوچستان از دولتمردان حل مشکلات آب شرب و کشاورزی است.


مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: این هفته بهترین زمان برای نمایش خدمات نظام به ملت بوده و باید دولت از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کند.
وی افزود: حل مشکلات آب شرب سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از مهمترین خواسته های مردم این منطقه است که نیازمند نگاه ویژه دولت به این مشکل و پیگیری جدی برنامه های مرتبت با آن است.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستاهای استان از نعمت آب اشامیدنی سالم و لوله کشی محروم هستند، بیان کرد: چندین هزار روستای این استان محروم با مشکلات جدی تامین آب شرب دست و پنجه نرم کرده و مردم این مناطق با بدترین شرایط برای تامین آب آشامیدنی خود نیازمند یاری دولت هستند.
رسولی زاده ادامه داد: جاده های بین شهری و روستایی، راه آهن، بیکاری، استفاده غیر اصولی از مرز، عدم حمایت از اقتصاد مقاومتی، مشکلات خرید و فروش محصولات کشاورزی و بسیاری دیگر از این دست مشکلات باعث شده تا مردم این استان که در دودوره انتخابات دولت یازدهم و دوازدهم باوجود رای بالا از حمایت دولت ناامید شوند.
وی در پایان با گلایه از عدم تحقق خواسته های به حق مردم استان در چهار سال گذشته دولت، تصریح کرد: دولتمردان باید به خواسته های مردم سیستان و بلوچستان توجه ویژه ای داشته باشند و هفته دولت را تنها زمانی برای افتتاح برنامه های بی ارزش و یا چندین بار افتتاح شده ندانند بلکه باید دراین مدت برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت کنند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428513

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428513/حل-مشکلات-آب-شرب-مهمترین-خواسته-مردم-استان-هفته-دولت-نباید-زمانی-خود-نمایی-باشد

استال پرس
  https://www.estalpress.ir