امام جمعه موقت شهرستان سرباز:

جانیان حادثه "پیشین"ادامه دهندگان راه شمر و یزید هستند/ حل مشکلات اقتصادی خواسته اصلی مردم از دولت

3 شهريور 1396 ساعت 14:43

امام جمعه موقت شهرستان سرباز گفت: بی شک جانیانی که حادثه خونین بخشداری پیشین را رقم زده اند ادامه دهندگان راه یزید و شمر بوده و فرزندان شیطان هستند.


به گزارش پاپایا، حجت الاسلام اسماعیل اسفندیاری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان سرباز با تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و دخت نبی مکرم اسلام(ص)، اظهار داشت: جوانان و خانواده های ایرانی باید ازدواج ساده اما پر از مهر این دو بزرگوار را به عنوان بهترین نمونه برای ازدواج ساده در نظر داشته باشند.
وی افزود: نباید به جوانان امروز کشور سخت گرفته و به دنبال مهریه بالا و جهیزیه آنچنانی باشیم بلکه همانند ازدواج ملکوتی امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) باید به ساده ترین شکل مقدمات ازدواج جوانان را فراهم کنیم.
امام جمعه موقت شهرستان سرباز در ادامه با محکوم کردن اقدام تروریستی پیشین، بیان کرد: بی شک افرادی که دست به چنین اقدامات جنایت کارانه ای میزنند از اسلام هیچ بویی نبرده و به واقع ادامه دهندگان راه یزید و شمر هستند.
وی ادامه داد: شاید برخی فکر کنند که چنین اقداماتی میتواند به اسلام ضربه بزند اما وقتی جوان اهل سنت برای دفاع از برادر شیعه خود به شهادت میرسد اوج وحدت را به نمایش میگذارد که خود بالاترین دلیل برای استحکام هرچه بیشتر این وحدت و برادری است.
وی در پایان با گرامیداشت هفته دولت، تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی کشور باید در اولویت کاری دولتمردان قرار بگیرد چراکه بسیاری از مردم با فقر و بیکاری دست و پنجه نرم میکنند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428518

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428518/جانیان-حادثه-پیشین-ادامه-دهندگان-راه-شمر-یزید-هستند-حل-مشکلات-اقتصادی-خواسته-اصلی-مردم-دولت

استال پرس
  https://www.estalpress.ir