بخشدار سرباز کلات:

نوجوان ۱۵ ساله در سدپیرمس نوک آباد غرق شد/ سدها و آبگیرها محل مناسبی برای شنا نیستند

5 شهريور 1396 ساعت 11:00

یک نوجوان ۱۵ ساله اهل روستای نوک آباد شهرستان سرباز به دلیل عدم آشنایی با شنا در سد پیرمس نوک آباد غرق شد.


بخشدار سرباز کلات در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با تایید این خبر، اظهار داشت: این نوجوان ۱۵ ساله از اهالی روستای نوک آباد شهرستان سرباز است که برای تفریح به محل سد پیرمس در منطقه نوک آباد رفته بود اما به دلیل عدم آشنایی با شنا در منطقه عمیق این سد غرق شد.
وی افزود: بنا بر اعلام منابع محلی این نوجوان جوان بنام "عبدالوهاب افتاده" حوالی ساعت ۱۲ ظهر دیروز شنبه برای شنا کردن وارد این سد شده بود.
مرتضی سایگانی با اشاره به اینکه جسد این نوجوان پس از تلاش چند ساعته اهالی روستا از آب بیرون آورده شد، بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه اهالی روستا به همراه نیروهای امدادی به محل سد رفته و پس از یک تلاش چندین ساعته موفق به پیدا کردن پیکر بی جان این نوجوان سربازی شدند.
وی ادامه داد: افراد باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که رودخانه ها، سدها و آبگیرها محل مناسبی برای شنا نیستند و بهتر است برای آب تنی و تفریح از استخرهای عمومی که دارای ناجی غریق هستند استفاده کنند.
بخشدار سرباز کلات در پایان با تاکید بر اینکه خانواده ها نقش مهمی در دورکردن فرزندانشان از محل های پرخطر شنا دارند، تصریح کرد: برخی افراد به ویژه نوجوانان و جوانان با شروع فصل گرما به منظور آب تنی به سدها و آبگیرهای اطراف شهرها و روستاها می روند که متاسفانه این کار در بیشتر مواقع به بهاء از دست دادن جان آنها و داغدار شدن خانواده و ناراحتی اطرافیان می شود و باید خانواده های محترم خطرات حضور کودکانشان در اینگونه محل ها را به آنان گوشزد کنند تا دیگر شاهد بروز چنین اتفاقات تلخی در منطقه نباشیم.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428522

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428522/نوجوان-۱۵-ساله-سدپیرمس-نوک-آباد-غرق-سدها-آبگیرها-محل-مناسبی-شنا-نیستند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir