معاون فرماندار سرباز:

سرباز محروم ترین شهرستان کشور/همه دولت ها نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

5 شهريور 1396 ساعت 11:32

معاون فرماندار سرباز شهرستان سرباز گفت: تمامی دولت ها به عنوان نمایندگان نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول عمر پر برکت انقلاب اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام داده اند.


محسن قهرمانی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت بهترین زمان برای معرفی اقدامات دولت در طول سال است که باید از آن به بهترین
وی افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته در این هفته شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف چون برق، آب، راه روستایی، بهداشت و درمان و آموزشی و ورزشی هستیم.
معاون فرماندار سرباز با اشاره به اینکه امسال233 پروژه در شهرستان افتتاح خواهد شد، بیان کرد: اعتبار این پروژه ها بیش از 350میلیارد ریال است که برای حل مشکلات مردم و بهره مندی آنان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شهرستان سرباز افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: همه دولت ها در زمان عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده ای را انجام داده و برای حل مشکلات مردم تلاش های ارزنده ای انجام داده اند.
قهرمانی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت های مختلف کار یک فرد و گروه نبوده و به واقع خدمات نظام است، خاطرنشان کرد: آنچه که تقدیم مردم شده و خواهد شد همه خدماتی است که ناشی از برکات این نظام بوده و نتیجه خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه  سرباز در شاخص های زیربنایی و پیشرفت محرومترین شهرستان کشور است، اذعان داشت: متاسفانه در دوران ستم شاهی، عدم توجه به مناطق محروم باعث شد تا این شهرستان هم همچون بسیاری از نقاط کشور از قطار رشد و توسعه عقب بماند اما امیدواریم بتوانیم با اقدامات خوب شاخص های شهرستان سرباز را به متوسط کشوری نزدیک کنیم که خوشبختانه تاکنون نیز اقدامات خوبی در این منطقه انجام شده است.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428523

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428523/سرباز-محروم-ترین-شهرستان-کشور-همه-دولت-نماینده-نظام-مقدس-جمهوری-اسلامی-هستند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir