معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سرباز:

افتتاح 237 طرح عمرانی در هفته دولت/شهرستان سرباز رو به پیشرفت و آبادانی قدم بر میدارد

7 شهريور 1396 ساعت 9:21

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سرباز گفت: در سال های گذشته طرح های خوبی برای افزایش شاخص های عمرانی و آموزشی شهرستان سرباز به بهره برداری رسیده و یا در حال ساخت می باشدکه در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.


به گزارش پاپایا، در پنجمین روز از هفته دولت 27 طرح عمرانی، آموزشی، برقرسانی، مسکن مددجویی و بهداشتی با حضور مسئولان، معتمدان و قشرهای مختلف مردمی در شهرستان سرباز به بهره برداری رسید.
در همین رابطه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری سرباز در گفت و گو با خبرنگار پاپایا،  اظهار کرد: این پروژه ها شامل بهسازی معابر روستای نصیرآباد، افتتاح ساختمان دهیاری روستای سگار، افتتاح مدرسه دوکلاسه روستای بندیگان، برق رسانی به روستای سموکان، افتتاح خانه بهداشت و کلنگ زنی پانسیون پزشک روستای رئیس آباد بوده که روز گذشته به بهره برداری رسید.
مجیب حسنی افزود: بهسازی معابر روستای هاشم آباد، افتتاح 15 مسکن مددجویی، مدرسه چهار کلاسه گریگان، توسعه شبکه برق روستای پارود، خانه بهداشت سردوکان از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز هفته دولت در شهرستان سرباز است.
وی با اشاره به دیگر طرح های هفته دولت در شهرستان سرباز، بیان کرد: در مجموع 237 پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی، آموزشی، برقرسانی، عمران شهری و روستایی و غیره با اعتبار 346 میلیارد ریال در شهرستان سرباز در حال افتتاح و بهره برداری است.
حسنی در پایان با تاکید بر لزوم افزایش شاخص های عمرانی آموزشی شهرستان سرباز، تصریح کرد: در سال های گذشته برای افزایش شاخص های عمرانی و آموزشی شهرستان سرباز اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته که امید است که بسیاری از مشکلات مردم را رفع کرده و موجبات افزایش رفتاه شهروندان این شهرستان محروم را ایجاد کرده است.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428525

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428525/افتتاح-237-طرح-عمرانی-هفته-دولت-شهرستان-سرباز-رو-پیشرفت-آبادانی-قدم-میدارد

استال پرس
  https://www.estalpress.ir