مدیر برق شهرستان قصرقند:

برق رسانی به همه روستاهای قصرقند/حل مشکلات مردم در اولویت کاری ماست

9 شهريور 1396 ساعت 17:57

مدیر برق شهرستان قصرقند گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در یک سال اخیر، امروز شاهد برخورداری همه مردم شهرستان از نعمت برق هستیم.


جواد بشارت در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به اینکه همه روستاهای فاقد برق بالای ۱۰ خانوار شهرستان قصرقند در هفته دولت از نعمت برق برخوردار شدند، اظهار داشت: در آخرین روز از هفته دولت امسال توانستیم جشن برق رسانی به همه روستاهای بالای10خانوار در شهرستان قصرقند را با بهره برداری از ۸ پروژه جدید با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال برگزار کنیم.
وی افزود: بخش زیادی از این طرح ها در حورزه های توسعه برق‌رسانی، رفع افت  ولتاژ و اصلاح و بازسازی شبکه برقرسانی بوده که برق‌رسانی به روستای فاقد برق "جکاندر" از توابع بخش مرکزی شهرستان قصرقند آخرین پروژه این اداره در هفته دولت بود.
مدیر برق شهرستان قصرقند با تاکید بر اینکه برق یکی از مهمترین نیازهای امروز بشر است، بیان کرد: برق به‌عنوان یکی از زیرساخت های مهم در ارائه برخی خدمات دولت مثل مخابرات و بهداشت، دارای جایگاه ویزه ای است نقش و جایگاه مهمی در بین مردم دارد و از نیازهای اساسی آنان محصوب می شود.
وی ادامه داد: تمامی این 8پروژه برق رسانی و تقویت شبکه برق که در هفته دولت وارد مدار شد از طرح های سال95 بوده که درکمتر از یک سال عملیات ساخت آن کامل شده و به بهره برداری رسید.
بشارت در پایان با اشاره به اینکه در روزهای آینده پروژه رفع افت ولتاژ برق بخش ساربوک نیز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: رویکرد دولت حل مشکلات مردم در مناطق محروم و بهره مندی همه ملت از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که این مهم جای تقدیر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 428538

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428538/برق-رسانی-همه-روستاهای-قصرقند-حل-مشکلات-مردم-اولویت-کاری-ماست

استال پرس
  https://www.estalpress.ir