فرمانده انتظامي قصرقند:

برخورد قاطع پلیس با بر هم زنندگان نظم و امنیت/ شرور مسلح در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد

12 شهريور 1396 ساعت 23:38

فرمانده انتظامي شهرستان قصرقند گفت: یک شرور مسلح که با ایجاد رعب و وحشت در بخش ساربوک شهرستان قصرقند برای مردم ایجاد مزاحمت کرده بود در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.


سرهنگ حمید نوری  در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری یک شرور مسلح در قصرقند، اظهار داشت: در پی دریافت شکایات مردمی مبنی بر اینکه فردی مسلح با انواع سلاح گرم و سرد با انجام اقدامات شرورانه اقدام به ایجاد رعب و وحشت در بخش ساربوک این شهرستان قدرت نمایی میکند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این شرور در کوتاه ترین زمان ممکن در دستور کار ماموران پلیس فرماندهی انتظامی قصرقند قرار گرفت.
وی افزود: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قصرقند با انجام اقدامات خاص پلیسی و با اشراف اطلاعاتی کامل در کوتاه ترین زمان اقدام به شناسایی متهم کرده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری این شرور شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری، 4 تیغه خشاب، هفت عدد قمه، و دو عدد دوربین شکاری از مخفیگاه این شرور مسلح، بیان کرد: در تحقیقات اولیه و استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که متهم دارای سوابق کیفری گوناگون بوده است که متهم  جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
نوری در پایان در پایان با تقدیر از مردم برای همکاری با نیروی انتظامی در برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه، تصریح کرد: شهروندان عزیز می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428544

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428544/برخورد-قاطع-پلیس-هم-زنندگان-نظم-امنیت-شرور-مسلح-عملیات-ضربتی-دستگیر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir