امام جمعه اهل سنت سرباز:

آمریکا رویای بازدید از مراکز نظامی را به گور خواهد برد/ حرف های مقامات آمریکایی کودکانه و عجیب است

13 شهريور 1396 ساعت 18:40

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: آمریکا رویای بازدید از مراکز نظامی را به گور خواهد برد چرا که ملت ایران یک صدا در برابر زیاده خواهی ایستادگی کرده و تا پای جان از این خطوط قرمز دفاع می کنند.


مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با انتقاد از سیاست دوگانه غرب در قبال جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بی شک آمریکایی ها دار بیماری خود بزرگ بینی شده و گمان میکنند که میتوانند هر حرفی را به زبان بیاورند.
وی افزود: بازدید از اماکن نظامی و حساس ایران چیزی نیست که با حرف های کودکانه مقامات آمریکایی و رفتار دوگانه سیاسی محقق شود چرا که بی شک ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و اراده ملی از هیچ کشوری ترسی نداشته و سخنان یاوه را نمی پذیرد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه آمریکا رویای بازدید از مراکز نظامی را به گور خواهد برد، بیان کرد: این رویا و آرزو چیزی نیست که در واقعیت برای آمریکا یا هر کشور دیگری اتفاق بی افتد و آنان حتی در رویا و خواب نیز باید با ترس و نگرانی به آن فکر کنند.
وی ادامه داد: برجام یا هر توافق و قانون نانوشته دیگری در جهان نمیتواند به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری اجازه چنین اقدامی بدهد چراکه دیگر این خط قرمز غیر قابل عبور و بخشش است.
رسولی زاده در پایان با تقدیر از عملکرد خوب مسئولین کشور در برابر این درخواست کودکانه، تصریح کرد: مسئولین به خوبی به درخواست های مسخره و کودکانه آمریکایی ها پاسخ گفتند که این مهم خود به غربی ها خواهد فهماند که ملت ایران یک صدا در برابر زیاده خواهی ایستادگی کرده و تا پای جان از این خطوط قرمز دفاع می کنند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428547

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428547/آمریکا-رویای-بازدید-مراکز-نظامی-گور-خواهد-برد-حرف-های-مقامات-آمریکایی-کودکانه-عجیب

استال پرس
  https://www.estalpress.ir