امام جمعه اهل سنت سرباز:

ترس دشمنان از قدرت دفاعی و علمی ایران /اقتدار کشور نتیجه باور به جوانان است

15 شهريور 1396 ساعت 7:56

امام جمعه اهل سنت حبیبیه سرباز گفت: چیزی که امروزه باعث ترس دشمنان از نیروی جوان و فعال کشور شده است همین دست یابی ایران به بالاترین درجه های علمی و دفاعی است.


مولوی راشد آسکانی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) به نکاتی زیبا و مهم اشاره کردند که توجه به نیروی انسانی جوان و کارآزموده از موارد مورد تاکید رهبر انقلاب بود.
وی افزود: جوانان این مرز و بوم به خوبی ثابت کرده اند که هر جا پا بگذارند به بهترین شکل عمل کرده و با نگاه ایمانی و اعتقادی خود میتوانند از سد مشکلات به سلامت عبور کنند.
امام جمعه اهل سنت حبیبیه سرباز با تاکید بر اینکه جوانان کشور باعث قدرت و اقتدار امروز ایران هستند، بیان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به سابقه درخشان این جوانان که توانسته اند در عرصه های علمی، فناوری، مبارزه با دشمنان و اقتصادی موجب اقتدار ایران اسلامی شوند، به مسئولان کشور گوش زد کردند که نباید عده ای نسبت به حضور جوانان در پست ها و مناطق حساس با تردید و نگرانی عمل کنند.
وی ادامه داد: اقتدار امروز کشور در عرصه های بین المللی نتیجه باور به جوانان است و همین باور باعث دست یابی ما به انرژی هسته ای، توان نظامی-دفاعی و بسیاری پیشرفت های علمی دیگر شد و زمینه ساز ترس ابدی استکبار از جوانان ایرانی شده است.
آسکانی در پایان قدرت ایران را مایه ترس دشمنان دانست و گفت: همین توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است که موجب ترس دشمنان نظام شده تاجایی که سخن از خوابی عجیب میزنند و در رویا میخواهند از مناطق نظامی کشور بازدید کنند که در پاسخ به این زیاده خواهی باید گفت، ایران با تکیه بر توان داخلی، نیروی انسانی و قدرت ایمان خود هیچ گاه به دشمنان اجازه نمیدهد بخواهند چنین تفکری را حتی در ذهن خود پرورش دهند چه برسد به آن که بتوانند این مهم را عملی کنند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428550

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428550/ترس-دشمنان-قدرت-دفاعی-علمی-ایران-اقتدار-کشور-نتیجه-باور-جوانان

استال پرس
  https://www.estalpress.ir