رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سرباز:

آمریکا عامل اصلی نسل کشی میانمار/استکبار به دنبال گسترش جنگ میان اقوام است

22 شهريور 1396 ساعت 9:01

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: استکبار جهانی برای ایجاد یک تنش جهانی به دنبال روبه روی هم قرار دادن اقوام مختلف جهان است تا به این صورت در کنار فروش سلاح بیشتر، رقبای اقتصادی و سیاسی خود را روبه روی هم قرار دهد.


حجت الاسلام علی بامری در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با محکوم کردن جنایت بزرگ میانمار، اظهار داشت: کشتار بیرحمانه مسلمانان بیگناه میانمار را باید اوج حقوق بشر غربی در شرق آسیا دانست.
وی افزود: استکبار جهانی سالهاست به دنبال ایجاد جنگ امت ها و روبه روی هم قرار دادن ادیان است و این موضع در سال های اخیر رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است به صورتی که ابتدا با تشکیل داعش و حمایت از کشتار مسلمانان یمن و بحرین و حال  نیز با حمایت از نسل کشی بزرگ میانمار، پرده های نمایش شوم غرب برای رویارویی اقوام یکی پس از دیگری به نمایش در می آید.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل طراحان اصلی همه حوادث چندسال اخیر هستند، بیان کرد: در واقع این جنگهای داخلی و حملات خونین به کشورهای دیگر همه و همه نقشه های استکبار جهانی برای در امان ماندن اسرائیل از نگاه جهانیان و فروش سلاح های بیشتر به قاتلین مردم بیگناه است.
وی ادامه داد: آمریکا به عنوان بزرگترین حامی تروریسم در جهان بازیگر اصلی نسل کشی های سوریه، عراق، یمن، افغانستان، میانمار و فلسطین است اما متاسفانه سازمان های بین المللی به خاطر نفوذ این کشور و فساد مالی چشم خود را بر روی تمامی این جنایات بسته اند.
بامری در پایان با اشاره به اینکه وعده خدا برای پیروزی حق بر باطل بی شک محقق خواهد شد، تصریح کرد: هیچ گاه ظلم پایدار نخواهد بود و آمریکا، آل سعود و دیگر کشورها و حکومت های ظالم به زودی زود در آتشی که خود افروخته اند سوخته و نابود خواهند شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428565

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428565/آمریکا-عامل-اصلی-نسل-کشی-میانمار-استکبار-دنبال-گسترش-جنگ-میان-اقوام

استال پرس
  https://www.estalpress.ir