فرمانده انتظامی شهرستان سرباز:

سارق کابل های مخابراتی در دام پلیس/دستگیری مجرم حرفه‌ای با 20 فقره سرقت

22 شهريور 1396 ساعت 21:30

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از دستگیری سارق حرفه ای کابل های مخابراتی و کشف 20 فقره سرقت در این رابطه خبر داد.


سرهنگ سیامک مرادی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری دستگیری سارق حرفه ای کابل های مخابراتیشهروندان سربازی، اظهار داشت:  در کسب گزارشاتی مبنی بر سرقت کابل‌های مخابرات در سطح شهرستان و بروز چندین مورد اختلال در شبکه‌ تلفن های ثابت شهروندان سرباز، شناسایی و دستگیری این سارقان به طور جدی در دستور کار مامورین فرمانده انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مامورین فرمانده انتظامی شهرستان سرباز پس از انجام تحقیقات گسترده و گشت‌زنی های هدفمند به صورت محسوس و نامحسوس در نقاط جرم خیز، یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سرباز با اشاره به اعتراف سارق در تحقیقات اولیه به 20 فقره سرقت کابل های مخابراتی در نقاط مختلف شهرستان، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
وی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در خصوص دستگیری این سارق خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز چنانچه شکایتی از این متهم دارند به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرده و یا با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس حاصل کنند.
مرادی در پایان افزود: اگر شهروندان به توصیه های پلیس توجه کنند عرصه بر سود جویان فرصت طلب تنگ خواهد شد و از بروز جرایم نیز جلوگیری خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428567

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428567/سارق-کابل-های-مخابراتی-دام-پلیس-دستگیری-مجرم-حرفه-ای-20-فقره-سرقت

استال پرس
  https://www.estalpress.ir