فرمانده انتظامی شهرستان سرباز:

دستگیری سارق حرفه‌ای ادارات سرباز/اقدام قاطع دستگاه قضا با سارقین اموال عمومی

25 شهريور 1396 ساعت 10:43

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: با تلاش ماموران پلیس سارق حرفه ای اماکن عمومی با 4 فقره سرقت به همراه اموال مسروقه دستگیر شدند.


سرهنگ سیامک مرادی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای اماکن عمومی در شهرستان سرباز،  اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال دولتی درسطح شهرستان و با توجه با اهمیت موضوع، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی سرباز برای دستگیری سارقان آغاز شد.  
فرمانده انتظامی شهرستان سرباز افزود: ماموران انتظامی شهرستان سرباز با گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، انجام برخی اقدامات خاص پلیسی، کار اطلاعاتی و بررسی سابقه سارقان سابقه دار در این منطقه موفق به شناسایی یکی از سارقان شده و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی با بيان اينکه این متهم جهت تشکيل پرونده مقدماتی به مقر پليس انتقال داده شد، اظهار داشت: متهم پس از مواجه با ادله و مستندات پلیسی به 4 فقره سرقت اماکن عمومی در سطح شهرستان و بخش پیشین اعتراف کرد.
مرادی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
وی در پایان با تقدیر از  همکاری خوب مردم با پلیس، تصریح کرد: پليس با مجرمان، قانون گريزان و مخلان نظم و امنيت برخورد قاطع خواهد داشت و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طريق شماره 110 به پلیس اطلاع رساني کنند .
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428573

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428573/دستگیری-سارق-حرفه-ای-ادارات-سرباز-اقدام-قاطع-دستگاه-قضا-سارقین-اموال-عمومی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir