فرمانده سپاه شهرستان سرباز:

یادواره گرامیداشت شهدای وحدت در شهرستان سرباز برگزار می شود

24 مهر 1396 ساعت 5:33

فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: به مناسبت هشتمین سالگرد شهدای وحدت ‘سرداران شهید شوشتری، محمدزاده ‘ یادواره گرامیداشت این سرداران رشید اسلام در شهرستان سرباز برگزار می شود.


سرهنگ رضا سبزعلیانی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: به مناسبت هشتمین سالگرد شهدای وحدت ‘سرداران شهید شوشتری، محمدزاده ‘ یادواره گرامیداشت این سرداران رشید اسلام، 25 مهرماه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگ و ارشاد اسلامی راسک برگزار می شود.
فرمانده سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه شهدا شمع های فروزان جاده های انقلاب اسلامی هستند، افزود: این نیروهای ارزشی و دلاورمردان پر افتخار انقلاب اسلامی در زمان حیات پر برکت خود تمام توان شان را برای خدمتگزاری به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار بستند، حال وظیفه ماست که با قدردانی از تلاشها و مجاهدتهای آنان از اهداف والای اسلام و انقلاب پاسداری کنیم.
وی با اشاره به اقدامات مهم سردار شوشتری در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: خون سردار شهید شوشتری و سایر شهدای وحدت ماهیت ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان را بیش از پیش رسوا کرد و موجب تحکیم اتحاد و همدلی شیعه و سنی شد.
 
لازم به ذکر است که در ۲۶مهر۱۳۸۸ بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان سرلشگر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ محمد زاده فرمانده وقت سپاه سیستان و بلوچستان و بیش از ۴۰ نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم این استان به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428625

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428625/یادواره-گرامیداشت-شهدای-وحدت-شهرستان-سرباز-برگزار-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir