رئيس پليس راه جنوب سیستان و بلوچستان:

بی احتیاطی راننده سواری پراید حادثه آفرید/ بی توجهی به حق تقدم، جان راکب موتورسیکلت را گرفت+عکس

24 مهر 1396 ساعت 10:32

رئيس پليس راه جنوب استان گفت: تصادف یک دستگاه خودرو پراید بایک دستگاه موتورسیکلت در محور نیکشهر منجر به مرگ راکب موتورسیکلت شد .


 سرهنگ یدالله ستوده در گفتگو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به وقوع یک مورد حادثه منجر به فوت در محور نیکشهر به فنوج ، اظهار داشت: در ساعت 20 شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف منجر به فوت در حدود 200 کیلومتری مسیر نیکشهر به فنوج، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شد.
وی افزود: در این حادثه یک سواری پراید با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد می‌کند که بر اثر شدت ضربه وارده راکب موتور سیکلت در محل جان خود را از دست داد.
رئيس پليس راه جنوب سیستان و بلوچستان با  اشاره به علت این حادثه، بیان کرد: گشت تصادفات پلیس راه پس از حضور در محل و بررسی های کارشناسی، بی احتیاطی راننده سواری پراید به دلیل رعایت نکردن حق تقدم را علت این حادثه عنوان کرد.
وی با تاکید بر اهمیت رانندگی با سرعت مطمئنه، توجه به جلو و رعایت حق تقدم، گفت: تمام رانندگان ملزم و موظفند تقدم عبور سایر وسایل نقلیه را که در معابر اصلی در حرکت هستند را رعایت کنند.
ستوده در پایان با تقدیر از همکاری خوب رانندگان و مردم با پلیس، تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
 

 

 
 

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428627

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428627/بی-احتیاطی-راننده-سواری-پراید-حادثه-آفرید-توجهی-حق-تقدم-جان-راکب-موتورسیکلت-گرفت-عکس

استال پرس
  https://www.estalpress.ir