رئيس پليس راه جنوب سیستان و بلوچستان:

سرعت زیاد و نداشتن کلاه ایمنی باز هم حادثه آفرید/برخورد با گارد ریل جان راکب موتورسیکلت را گرفت

27 مهر 1396 ساعت 10:42

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با گارد ریل کنار جاده در مسیر نیکشهر به ایرانشهر یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.


سرهنگ یدالله ستوده در گفتگو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به وقوع یک مورد حادثه منجر به فوت در محور نیکشهر به ایرانشهر، اظهار داشت: در ساعت 9 صبح  روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف منجر به فوت در کیلومتر۳۷ کیلو‌متری محور نیکشهر به ایرانشهر ، بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسي در محل حادثه حاضر شد.
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه موتورسیکلت با گاردریل کنار جاده برخورد میکند که بر اثر این برخورد یک نفر فوت کرده و راکب دوم نیز مجروح می شود که با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال می یابد.
رئيس پليس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به علت این حادثه، بیان کرد: گشت تصادفات پلیس راه پس از حضور در محل و بررسی های کارشناسی، ، تخطی از سرعت مطمئنه از طرف راننده موتورسیکلت را عامل این حادثه عنوان میکند.
وی با تاکید بر اهمیت رانندگی با سرعت مطمئنه و توجه به جلو، گفت: بیشترین علت وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای در استان  تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلواست   و لازم است تا رانندگان محترم بویژه در سر پیچ ها که نیروی گریز از مرکز باعث خروج آنها از جاده و واژگونی می گردد مدیریت سرعت را در همه حال مد نظر قرار دهند.
ستوده در پایان با تقدیر از همکاری خوب رانندگان و مردم با پلیس، تصریح کرد: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428634

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428634/سرعت-زیاد-نداشتن-کلاه-ایمنی-باز-هم-حادثه-آفرید-برخورد-گارد-ریل-جان-راکب-موتورسیکلت-گرفت

استال پرس
  https://www.estalpress.ir