رئیس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان:

قصرقند در جایگاه اول مسابقات تیراندازی استان/ورزشکاران سیستان و بلوچستان آماده کسب مقام های کشوری

4 آبان 1396 ساعت 9:37

رئیس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: ورزشکاران رشته تیراندازی استان همواره توانسته اند در رقابت های ملی با کسب بهترین مقام ها خوش بدرخشند.


رضا هراتی  در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به برگزاری رقابت های تیراندازی اهداف پروازی (تراپ) همزمان با هفته تربیت بدنی در قصرقند، اظهار داشت: در این دوره از رقابت های تیراندازی 200 ورزشکار از شهرستان های مختلف سیستان و بلوچستان به صورت تیمی و انفرادی به رقابت پرداختند.
وی افزود: در پایان این دوره از مسابقات تیم شهرستان قصرقند با کسب بهترین امتیاز به مقام اول رسید و تیم های سرباز و خاش به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رئیس هیات تیراندازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در بخش انفرادی کیوان کیانی از سرباز در جایگاه اول جای گرفت، بیان کرد: همچنین حمید کریمی از ایرانشهر و پسند شهنوازی از قصرقند مقام های دوم و سوم انفرادی را به خود اختصاص دادند.
وی در پایان با تاکید بر اینکه رشته تیراندازی در استان جای خود را پیداکرده است، خاطرنشان کرد: بیش از 300 ورزشکار هم اینک در رشته تیراندازی مشغول به فعالیت هستند که با همت خود همواره توانسته اند در رقابت های استانی و ملی با کسب بهترین مقام ها خوش بدرخشند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428650

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428650/قصرقند-جایگاه-اول-مسابقات-تیراندازی-استان-ورزشکاران-سیستان-بلوچستان-آماده-کسب-مقام-های-کشوری

استال پرس
  https://www.estalpress.ir