رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرباز:

اعطای وام به 30 نفر از صنعتگران صنایع دستی سرباز/اشتغال زایی برای جوانان مهمترین دغدغه مدیران شهرستانی

10 آبان 1396 ساعت 11:41

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرباز گفت: به 30 نفر از صنعتگران صنایع دستی شهرستان سرباز تسهیلات مشاغل خانگی اعطا می‌شود.


خلیل نبات زهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه اشتغال در شهرستان سرباز، اظهار داشت: اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان سرباز با حضور معاون عمرانی فرمانداری این شهرستان و با تبادل نظرات اعضا و بررسی مشکلات پیش روی اشتغال برگزار شد.
وی افزود: موضوعات بررسی شده در این جلسه، اشتغال جوانان به ویژه در روستاهای شاخص و تقسیم اعتبارات مشاغل خانگی و تعیین سهمیه به تعداد 30 نفر در ایجاد اشتغال در حوزه صنایع دستی برای شهرستان سرباز بود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرباز تصریح کرد: متقاضیان اشتغال در زمینه صنایع دستی از طرف اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرباز معرفی و بر اساس دستورالعمل توسط بانک عامل با تاییدیه اداره کار و امور اجتماعی شهرستان سرباز تسهیلات دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428672

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428672/اعطای-وام-30-نفر-صنعتگران-صنایع-دستی-سرباز-اشتغال-زایی-جوانان-مهمترین-دغدغه-مدیران-شهرستانی

استال پرس
  https://www.estalpress.ir