معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خبرداد؛

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به ۸۰۸ نفر از شهروندان سرباز

20 آبان 1396 ساعت 10:08

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: 808 نفر از مردم مناطق روستایی شهرستان سرباز در راستای طرح تحول نظام سلامت از خدمات رایگان دندانپزشکی این دانشکده بهره مند شدند.


 فرهاد دادگر در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به آغاز طرح ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی به شهروندان ساکن جنوب سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: با استقرار کلینیک سیار خدمات دندانپزشکی در مرکز بهداشت شهرستان سرباز خدمات عادلانه و رایگان سطح 2 دندانپزشکی به مردم این منطقه ارائه شد.
وی با تاکید براهمیت سلامت بهداشت دهان و دندان، افزود: بیشتر مردم این منطقه مشکلاتی از قبیل بیماری های دهان و دندان دارند که هدف از اجرای این طرح خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و کم برخوردار است تا مشکلات آنان حل شده و بتوانند از خدمات عادلانه دندانپزشکی استفاده کنند.
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر بیان کرد: امیدواریم با ارائه خدمات بهداشتی مناسب شاهد ارتقای شاخص های سلامت دهان و دندان در سطح منطقه باشیم.
وی با اشاره به مدت زمان اجرای این طرح در شهرستان سرباز، گفت: در راستای برنامه های طرح تحول نظام سلامت در بخش دهان و دندان و افزایش ارائه خدمات، کلینیک سیار دندانپزشکی این دانشکده به مدت 2 هفته در مناطق محروم شهرستان سرباز مستقر و خدمات مربوطه را ارائه کرد.
دادگر ادامه داد: این کلینیک سیار تاکنون در روستاهای نسکند، پشامگ، رئیس آباد و کشاری شهرستان سرباز خدمات رایگان دندانپزشکی را به مردم این منطقه ارائه کرده است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه طرح ارائه رایگان خدمات دندانپزشکی ادامه دار بوده و در دیگر مناطق استان نیز اجرا خواهد شد، تصریح کرد: مقرر شده تا این کلینیک سیار در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش هزینه های پرداختی، خدمات دندانپزشکی را به مردم شهرستان قصرقند نیز ارائه کند تا همه مردم استان از این خدمات بهره مند شوند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428692

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428692/ارائه-خدمات-رایگان-دندانپزشکی-۸۰۸-نفر-شهروندان-سرباز

استال پرس
  https://www.estalpress.ir