مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

معرفی امام جمعه جدید سرباز/سنگر نمایندگی ولی فقیه به حجت الاسلام قادر بخش بامری سپرده شد

22 آبان 1396 ساعت 11:36

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: طی حکمی از سوی آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان حجت الاسلام قادر بخش بامری به عنوان امام جمعه سرباز معرفی شد.


غلامرضا عباسی  در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان سرباز، اظهار داشت: با حضور پرشور علما، مسئولین و مردم شهرستان سرباز، حجت الاسلام قادر بخش بامری طی حکمی از سوی آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، به عنوان امام جمعه جدید شهرستان سرباز معرفی شد.
وی با اشاره به کارنامه امام جمعه جدید شهرستان سرباز، گفت: حجت الاسلام قادر بخش بامری پیش از این مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دلگان و مسئول دفتر تبلیغات جنوب شرق کشور را در کارنامه خود دارد.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان با تقدیر از اقدامات مثبت امام جمعه پیشین شهرستان سرباز، تصریح کرد: حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور به مدت 7 سال در سنگر امامت جمعه شهرستان سرباز خدمت کرده و اقدامات مثبتی در این منطقه انجام داده است به گونه ای که میتوان استحکام بخشیدن به وحدت اقوام و مذاهب در این شهرستان را به عنوان یکی از بزرگترین اقدامات ایشان در سرباز دانست.
گفتنی است شهرستان سرباز به مرکزیت شهر راسک در جنوب سیستان و بلوچستان واقع شده که از شمال به شهرستان سراوان و ایرانشهر و از طرف شرق به کشور پاکستان با حدود 120 کیلومتر خشکی و از جنوب به شهرستان چابهار و از غرب به نیکشهر محدود می گردد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 428720

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428720/معرفی-امام-جمعه-جدید-سرباز-سنگر-نمایندگی-ولی-فقیه-حجت-الاسلام-قادر-بخش-بامری-سپرده

استال پرس
  https://www.estalpress.ir