رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار:

واردکننده غیرقانونی تلفن همراه نقره داغ شد/کشف 777 موبایل قاچاق در نیکشهر

29 آبان 1396 ساعت 9:30

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار گفت: با هوشیاری مأمورین پلیس آگاهی نیکشهر خودروی حامل 777دستگاه موبایل قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان توقیف شد.


محمود میرشکار در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: مأمورین پلیس آگاهی نیکشهر حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر پس از متوقف کردن این خودرو و بازرسی از آن، تعداد 777 دستگاه گوشی همراه نوکیا و سامسونگ، هزار و 390 عدد کاور انواع گوشی موبایل، 300 عدد باطری تلفن همراه ، 200 عدد شارژر، بیش از 700 عدد مموری کارت و سایر لوازم جانبی گوشی همراه مشکوک به قاچاق را کشف کردند.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف این اموال قاچاق، بیان کرد: با استعلام صورت گرفته از دستگاه های مرتبط ، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 540 میلیون و 977 هزار ریال اعلام و مدارک ارائه شده توسط متهم مورد تأیید قرار گرفته نشد.
وی ادامه داد: پس از بررسی مدارک و مستندات موجود، پرونده متهم به همراه اموال کشف شده برای طی مراحل قانونی تحویل تعزیرات حکومتی شد.
میرشکار با اشاره به حکم صادر شده در این پرونده، خاطرنشان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز با توجه به اظهارات متناقض متهم و فاقد اعتبار بودن مدارک ارائه شده، نحوه کشف کالا و سایر مستندات موجود در پرونده، تخلف را وارد دانست و متخلف را علاوه بر ضبط گوشی های مکشوفه و خودروی حامل کالای قاچاق به میزان 550 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق کالا و ارز آسیب‌های متعددی را به همراه دارد، تصریح کرد: قاچاق کالا علاوه بر اینکه موجب کم رونق شدن تولید داخلی می شود موجب بی‌اعتمادی مردم به تولیدات داخلی و بروز نابسامانی در بازار عرضه و تقاضا می شود.
 
انتهای پیام/
 
 


کد مطلب: 428734

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428734/واردکننده-غیرقانونی-تلفن-همراه-نقره-داغ-کشف-777-موبایل-قاچاق-نیکشهر

استال پرس
  https://www.estalpress.ir