جانشین فرمانده سپاه شهرستان سرباز:

بسیج نیرویی آماده برای هر مسئولیتی در کشور/ بسیجیان باید آماده دفاع در جبهه جدید جنگ نرم باشند

30 آبان 1396 ساعت 12:06

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سرباز گفت: یکی از ویژگی‌های مهم بسیج انعطاف‌پذیری آن بوده به گونه ای که این نیروی مردمی همواره در تمامی حوزه‌های فرهنگی، جنگ نرم و جنگ سخت فعال می باشد.


سرهنگ پاسدار نادر شهرکی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج بهترین زمان برای معرفی دستاوردهای عظیم بسیج در عرصه‌های محرومیت زدایی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی بوده که در سایه منویات رهبری انقلاب اسلامی محقق شده است.
وی افزود: در این برهه از زمان که دهه چهارم انقلاب بوده و دشمنان با تغییر رویکرد مبارزه ای خود از جنگ سخت به نرم و فضای مجازی، بسیجیان باید در این سنگر و خاک ریز جدید برای دفاع از کشور و انقلاب آماده باشند.
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه بسیج نیرویی آماده برای همه جبهه ها و زمانهاست، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم بسیج انعطاف‌پذیری آن می باشد به گونه ای که این نیروی مردمی همواره در تمامی حوزه‌های فرهنگی، جنگ نرم و جنگ سخت فعال بوده و امام خمینی(ره) با بینش خوبی که داشتند فرمان تاسیس آن را صادر کردند تا بسیج تبدیل به نیرویی مردمی برای تمامی جبهه ها و زمانها شود.
وی ادامه داد: دلایل زیادی وجود دارد که موجب جاودانه شدن بسیج شده اما مهمترین آن فرهنگ و تفکر بسیجی است چراکه فعالیت‌های بسیجیان به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران بوده و همواره برای آرامش دیگران تلاش میکنند.
شهرکی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در شهرستان سرباز، خاطرنشان کرد: امسال 70 برنامه درهفته بسیج در سطح شهرستان اجرا می شود که مهمترین آنها عبارت است از دیدار با امام جمعه شهرستان سرباز، ديدار و سركشي از خانواده هاي شهداءوايثارگران بسيجي، تجمع بسيجيان در 5 آذر ماه با عنوان بسيج شكوه مقاومت، ديدار با نخبگان و علماي شاخص شهرستان تحت عنوان آبروي محله، اعزام تيم هاي درماني با مشارکت شبکه بهداشت  و درمان شهرستان سربازبه مناطق محروم در قالب مردم ياري و ويزيت رايگان بسيجيان و ده ها برنامه دیگر که  با هدف گرامیداشت هفته بسیج و به همت سپاه شهرستان برگزار خوهد شد.
 
 انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428741

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428741/بسیج-نیرویی-آماده-مسئولیتی-کشور-بسیجیان-باید-دفاع-جبهه-جدید-جنگ-نرم-باشند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir