معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز:

بسیج بهترین ظرفیت برای حل مشکلات کشور است/ تفکر بسیجی بهترین وسیله برای مقابله با استکبار

3 آذر 1396 ساعت 13:32

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز گفت: بسیج ثابت کرده که همواره در هر میدانی آماده عمل بوده و به عنوان نیرویی بی ادعا بهترین ظرفیت برای حل مشکلات کشور است.


به گزارش پاپایا، سرهنگ پاسدار عیسی اربابی در جمع نمازگذاران راسک با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک پیروزی مقاومت اسلامی، اظهار داشت: بسیج لشکر مخلص خداست که در همه جبهه ها و میادین حاضر بوده و آماده ازخودگذشتگی است.
وی افزود: از ابتدای تشکیل بسیج این نیروی مردمی با حضور در جبهه های حق بر علیه باطل از کشور در برابر استکبار دفاع کرده و پس از آن نیز با حضور در میادین سازندگی برای آبادانی کشور تلاشی بی پایان را آغاز کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز با تاکید بر اینکه بسیج بی ادعاترین نیروی جهان است، بیان کرد: هر جا مشکلی باشد و یا ملت به کمک نیاز داشته باشند نیروهای بسیجی بدون هیچ منت و ادعایی در کوتاه ترین زمان حاضر شده و با جان و دل به خدمت مشغول می شوند.
وی پیروزی جبهه مقاومت را حاصل تلاش بسیجی گونه نیروهای مردمی و اتحاد ناگسستنی آنان دانست و گفت: حضور به موقع سردار سلیمانی و سازمان دهی نیروهای مردمی با استفاده از آموخته های گذشته ای که از بسیج داشتیم موجب شد تا همه اقوام و اقشار و مذاهب در کنار هم برای مبارزه با داعش بسیج شده و خلافت شیطانی این نطفه استکبار را نابود کنند.
اربابی ادامه داد: تاریخ نشان داده است که هر گاه اقوام مختلف یک جامعه با هم متحد می شوند به راحتی میتوانند در برابر نیروهای شیطانی به پیروزی برسند.
وی در پایان تمامی مسلمین جهان را به وحدت و برادری دعوت کرد و گفت: تاوقتی با هم متحد باشیم و در برابر دشمنان وحدت داشته باشیم پیروز خواهیم بود، پیروزی بر داعش مثال خوبی بر این ادعاست، بی شک استکبار جهانی در آینده نیز دست از اقدامات شیطانی خود نخواهد کشید اما میتوان با رمز وحدت و پیروی از ولایت همه نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 428756

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/428756/بسیج-بهترین-ظرفیت-حل-مشکلات-کشور-تفکر-بسیجی-وسیله-مقابله-استکبار

استال پرس
  https://www.estalpress.ir