امام جمعه شهرستان سرباز ؛

رقابت سالم در انتخابات از الزامات است/حضور گسترده مردم در انتخابات باعث کوری چشم دشمنان می شود

9 بهمن 1394 ساعت 14:48

امام جمعه موقت شهرستان سربازگفت: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات باعث کوری چشم دشمنان می شود.


به گزارش خبرنگار پاپایا، حجت السلام مجتبی عابدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان سرباز با اشاره به اهمیت توسل، اظهار داشت: ایمان به خدا داشتن خود یک توسل است و ائمه اطهار ستاراگانی هستند که راه درست را به ما نشان می دهند و ما با توسل میتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
امام جمعه موقت شهرستان سرباز با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،ادامه داد: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات باعث کوری چشم دشمنان می شود
وی  با بیان اینکه انتخاب فردی لایق و شایسته توسط مردم امری بسیار مهم است، افزود : انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات در کشور ما است به طوری که همه دنیا در حال رصد این اتفاق مهم در کشور ما هستند و انتخاب فرد لایق،اصلح و شایسته از شروط مهم و الزامات برای ملت است.
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری، خاطر نشان کرد: اصل انتخابات، موجب افتخار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی و سبب ماندگاری و تنومندی انقلاب است. دشمنی بعضی از کشورهای غربی نشان دهنده ماندگاری انقلاب است. از مهم‌ترین مولفه‌های ماندگاری انقلاب، حضور مردم در انتخابات است. در تمام کشورهایی که دموکراسی دارند و رای مردم در آن تعیین کننده است، حضور مردم از شاخص‌های مهم رشد سیاسی و اجتماعی است.
امام جمعه موقت شهرستان سرباز با بیان اینکه مساله انتخابات مساله بسیار مهمی است، ادامه داد:  باید در انتخاب فردی شایسته دقت شود زیرا انتخاب فرد اصلح از سوی مردم در انتخابات ضرورت ویژه ای دارد.
حجت السلام عابدی در پایان گفت:باید با حاکم کردن فضای انتخاباتی سالم در جامعه، از فضای ناسالم و ضد تبلیغاتی دشمن در این زمینه جلوگیری کرد.


کد مطلب: 423003

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423003/رقابت-سالم-انتخابات-الزامات-حضور-گسترده-مردم-باعث-کوری-چشم-دشمنان-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir