۰
امام جمعه شهرستان سرباز ؛

رقابت سالم در انتخابات از الزامات است/حضور گسترده مردم در انتخابات باعث کوری چشم دشمنان می شود

امام جمعه موقت شهرستان سربازگفت: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات باعث کوری چشم دشمنان می شود.
ی
ی
به گزارش خبرنگار پاپایا، حجت السلام مجتبی عابدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان سرباز با اشاره به اهمیت توسل، اظهار داشت: ایمان به خدا داشتن خود یک توسل است و ائمه اطهار ستاراگانی هستند که راه درست را به ما نشان می دهند و ما با توسل میتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
امام جمعه موقت شهرستان سرباز با اشاره به نزدیکی به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری،ادامه داد: حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات باعث کوری چشم دشمنان می شود
وی  با بیان اینکه انتخاب فردی لایق و شایسته توسط مردم امری بسیار مهم است، افزود : انتخابات یکی از مهمترین اتفاقات در کشور ما است به طوری که همه دنیا در حال رصد این اتفاق مهم در کشور ما هستند و انتخاب فرد لایق،اصلح و شایسته از شروط مهم و الزامات برای ملت است.
وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبری، خاطر نشان کرد: اصل انتخابات، موجب افتخار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی و سبب ماندگاری و تنومندی انقلاب است. دشمنی بعضی از کشورهای غربی نشان دهنده ماندگاری انقلاب است. از مهم‌ترین مولفه‌های ماندگاری انقلاب، حضور مردم در انتخابات است. در تمام کشورهایی که دموکراسی دارند و رای مردم در آن تعیین کننده است، حضور مردم از شاخص‌های مهم رشد سیاسی و اجتماعی است.
امام جمعه موقت شهرستان سرباز با بیان اینکه مساله انتخابات مساله بسیار مهمی است، ادامه داد:  باید در انتخاب فردی شایسته دقت شود زیرا انتخاب فرد اصلح از سوی مردم در انتخابات ضرورت ویژه ای دارد.
حجت السلام عابدی در پایان گفت:باید با حاکم کردن فضای انتخاباتی سالم در جامعه، از فضای ناسالم و ضد تبلیغاتی دشمن در این زمینه جلوگیری کرد.
کد مطلب: 423003