سرپرست تبلیغات اسلامی سرباز؛

پاسخ قاطع ملت به دشمنان انقلاب/ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شعار شعار مرگ بر آمریکا سر دادند

22 بهمن 1394 ساعت 12:21

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: مردم ما با شرکت در این راهپیمایی بخوبي و بسيار قاطع پاسخ دشمنان اين نظام را دادند و انشا الله با تداوم اين حضور و مشاركت در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال دشمنان ايران اسلامي را بيش از پيش مأيوس ونااميد خواهند كرد.


سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز درحاشیه راهپیمایی 22بهمن در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل شعار اصلی مردم بود و این تنها یک دلیل دارد و آن این است که این ملت شناخت کاملی از نقشه های شوم آمریکا و استکبار جهانی دارند.
وی افزود:ملت با پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) امریکا را شیطان بزرگ و دشمن انقلاب اسلامی ایران می دانند و تا آمریکا دست از سر مردم ایران بر ندارد ما نیز دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت و آن را ادامه خواهیم داد.
حجت الاسلام علی بامری با اشاره به نقش مهم مردم در ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، افزود: رمز ماندگاری این انقلاب در مردمی بودن آن و توجه به زنده نگه داشتن کرامت انسانی و اطاعت از رهنمودهای خردمندانه رهبری است.
وی تأکید کرد: حضور مردم در عرصه ۲۲ بهمن یکی از ارکان شکل‌گیری نظام و انقلاب بوده که جهانیان از حماسه و حضور این ملت به وحشت افتادند و سر تعظیم در برابر خواست و اراده ملت ایران که همان خودباوری و طنین انداز شدن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود فرو آوردند.
بامری با اشاره به حضور حماسی مردم شهرستان سرباز در راهپیمایی امروز اشاره و گفت: امروز بار دیگر مردم متدین و ولایتمدار شهرستان سرباز با تکیه بر اراده و خواست خود دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام را خواستار شدند.
وی درپایان افزود: مردم ما با شرکت در این راهپیمایی بخوبي و بسيار قاطع پاسخ دشمنان اين نظام را دادند و انشا الله با تداوم اين حضور و مشاركت در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال دشمنان ايران اسلامي را بيش از پيش مأيوس ونااميد خواهند كرد.


کد مطلب: 423069

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423069/پاسخ-قاطع-ملت-دشمنان-انقلاب-مردم-راهپیمایی-۲۲-بهمن-شعار-مرگ-آمریکا-سر-دادند

استال پرس
  https://www.estalpress.ir