۰
سرپرست تبلیغات اسلامی سرباز؛

پاسخ قاطع ملت به دشمنان انقلاب/ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شعار شعار مرگ بر آمریکا سر دادند

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز گفت: مردم ما با شرکت در این راهپیمایی بخوبي و بسيار قاطع پاسخ دشمنان اين نظام را دادند و انشا الله با تداوم اين حضور و مشاركت در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال دشمنان ايران اسلامي را بيش از پيش مأيوس ونااميد خواهند كرد.
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شعار شعار مرگ بر آمریکا سر دادند
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شعار شعار مرگ بر آمریکا سر دادند
سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز درحاشیه راهپیمایی 22بهمن در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال های گذشته شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل شعار اصلی مردم بود و این تنها یک دلیل دارد و آن این است که این ملت شناخت کاملی از نقشه های شوم آمریکا و استکبار جهانی دارند.
وی افزود:ملت با پیروی از فرمایشات امام خمینی(ره) امریکا را شیطان بزرگ و دشمن انقلاب اسلامی ایران می دانند و تا آمریکا دست از سر مردم ایران بر ندارد ما نیز دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت و آن را ادامه خواهیم داد.
حجت الاسلام علی بامری با اشاره به نقش مهم مردم در ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، افزود: رمز ماندگاری این انقلاب در مردمی بودن آن و توجه به زنده نگه داشتن کرامت انسانی و اطاعت از رهنمودهای خردمندانه رهبری است.
وی تأکید کرد: حضور مردم در عرصه ۲۲ بهمن یکی از ارکان شکل‌گیری نظام و انقلاب بوده که جهانیان از حماسه و حضور این ملت به وحشت افتادند و سر تعظیم در برابر خواست و اراده ملت ایران که همان خودباوری و طنین انداز شدن شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود فرو آوردند.
بامری با اشاره به حضور حماسی مردم شهرستان سرباز در راهپیمایی امروز اشاره و گفت: امروز بار دیگر مردم متدین و ولایتمدار شهرستان سرباز با تکیه بر اراده و خواست خود دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام را خواستار شدند.
وی درپایان افزود: مردم ما با شرکت در این راهپیمایی بخوبي و بسيار قاطع پاسخ دشمنان اين نظام را دادند و انشا الله با تداوم اين حضور و مشاركت در انتخابات هفتم اسفند ماه امسال دشمنان ايران اسلامي را بيش از پيش مأيوس ونااميد خواهند كرد.
کد مطلب: 423069