رئیس دانشگاه پیام نور راسک؛

جشن میلاد مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) در شهرستان سرباز برگزار می‌شود

1 ارديبهشت 1395 ساعت 12:04

رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت: جشن میلاد امام علی (ع) امشب یکم اردیبهشت‌ماه باحضور دانشجویان،خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین شهرستانی و مردم ولایتمدار راسک برگزار می‌شود.


محمود محمدی رئیس دانشگاه پیام نور راسک درگفت و گو با خبرنگار پاپایا، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن ابیطالب(ع)  و روز پدر به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت، اظهار داشت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز جشن میلاد امام علی (ع) امشب یکم اردیبهشت‌ ماه بعد از نماز مغرب باحضور دانشجویان،خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین شهرستانی و مردم ولایتمدار سرباز در سالن ارشاد اسلامی راسک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: سخنرانی، مولودی خوانی، شعرخوانی و اهدای جوایزی به قید قرعه به حاضرین در این مراسم از جمله برنامه‌های جشن میلاد مولی‌الموحدین حضرت علی(ع)  و روز پدر در شهرستان سرباز است.
محمدی به فلسفه برگزاری این مراسمات اشاره کرد و گفت:  جذب جوانان، ایجاد فضای با نشاط در شهرستان و همچنین تبیین و تشریح سیره زندگی آن بزرگوار از اهداف برگزاری این جشن است.
وی بیان کرد: حضرت علی(ع) نماد ولایتمداری و عدالت است و بهترین الگو جوانمردی برای نسل جوان است.
رئیس دانشگاه پیام نور راسک مهربانی، قناعت و تلاش را از دیگر فضائل حضرت علی (ع) برشمرد و عنوان کرد: آن امام همام به رغم توانایی و استطاعت مالی همواره در حال کار و تلاش بودند و درآمد خود را صرف کمک به ایتام می‌کردند.


کد مطلب: 423319

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423319/جشن-میلاد-مولی-الموحدین-حضرت-علی-ع-شهرستان-سرباز-برگزار-می-شود

استال پرس
  https://www.estalpress.ir