۰
رئیس دانشگاه پیام نور راسک؛

جشن میلاد مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) در شهرستان سرباز برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور راسک گفت: جشن میلاد امام علی (ع) امشب یکم اردیبهشت‌ماه باحضور دانشجویان،خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین شهرستانی و مردم ولایتمدار راسک برگزار می‌شود.
جشن میلاد مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) در شهرستان سرباز برگزار می‌شود
جشن میلاد مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) در شهرستان سرباز برگزار می‌شود
محمود محمدی رئیس دانشگاه پیام نور راسک درگفت و گو با خبرنگار پاپایا، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت علی بن ابیطالب(ع)  و روز پدر به همه عاشقان و شیفتگان آن حضرت، اظهار داشت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرباز جشن میلاد امام علی (ع) امشب یکم اردیبهشت‌ ماه بعد از نماز مغرب باحضور دانشجویان،خانواده‌های معظم شهدا، مسئولین شهرستانی و مردم ولایتمدار سرباز در سالن ارشاد اسلامی راسک برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: سخنرانی، مولودی خوانی، شعرخوانی و اهدای جوایزی به قید قرعه به حاضرین در این مراسم از جمله برنامه‌های جشن میلاد مولی‌الموحدین حضرت علی(ع)  و روز پدر در شهرستان سرباز است.
محمدی به فلسفه برگزاری این مراسمات اشاره کرد و گفت:  جذب جوانان، ایجاد فضای با نشاط در شهرستان و همچنین تبیین و تشریح سیره زندگی آن بزرگوار از اهداف برگزاری این جشن است.
وی بیان کرد: حضرت علی(ع) نماد ولایتمداری و عدالت است و بهترین الگو جوانمردی برای نسل جوان است.
رئیس دانشگاه پیام نور راسک مهربانی، قناعت و تلاش را از دیگر فضائل حضرت علی (ع) برشمرد و عنوان کرد: آن امام همام به رغم توانایی و استطاعت مالی همواره در حال کار و تلاش بودند و درآمد خود را صرف کمک به ایتام می‌کردند.
کد مطلب: 423319