گزارش تصویری/ برگزاري جشن و سرور ميلاد مولود كعبه امام علي (ع)در شهرستان سرباز

2 ارديبهشت 1395 ساعت 14:54

به گزارش پاپایا، شهرستان مرزی سرباز در سالروز خجسته ميلاد مولود كعبه امام علي (ع) غرق در شادي و سرور شده و شور وشادماني ميلاد اين امام همام و پيشواي راستين مومنان اين شهرستان را فرا گرفته است. جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر به همت اداره تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور راسک با حضور خانوادهای شهدا،مسئولین، دانشجویان و جمع کثیری از دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.


به گزارش پاپایا، شهرستان مرزی سرباز در سالروز خجسته ميلاد مولود كعبه امام علي (ع) غرق در شادي و سرور شده و شور وشادماني ميلاد اين امام همام و پيشواي راستين مومنان اين شهرستان را فرا گرفته است.
جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر به همت اداره تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور راسک با حضور خانوادهای شهدا،مسئولین، دانشجویان و جمع کثیری از دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.
در اين مراسم، برنامه هاي متنوعي از جمله مولودي خواني، سخنراني در خصوص فضايل و سجاياي اخلاقي اين امام همام، تفصيل ويژگي ها، شرح زندگاني امام علي (ع) و چگونگي رشادت هاي ايشان اجرا مي شود.
مردم شیعه و سنی به ويژه جوانان اين ديار بسياري از جشن ها و مراسم شادي خود را با اقتدا به مولاي متقيان در اين روز خجسته و مبارك برگزار مي كنند.


کد مطلب: 423320

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/423320/گزارش-تصویری-برگزاري-جشن-سرور-ميلاد-مولود-كعبه-امام-علي-ع-شهرستان-سرباز

استال پرس
  https://www.estalpress.ir