۰

گزارش تصویری/ برگزاري جشن و سرور ميلاد مولود كعبه امام علي (ع)در شهرستان سرباز

به گزارش پاپایا، شهرستان مرزی سرباز در سالروز خجسته ميلاد مولود كعبه امام علي (ع) غرق در شادي و سرور شده و شور وشادماني ميلاد اين امام همام و پيشواي راستين مومنان اين شهرستان را فرا گرفته است. جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر به همت اداره تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور راسک با حضور خانوادهای شهدا،مسئولین، دانشجویان و جمع کثیری از دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.
جشن بزرگ همای رحمت ویژه  میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر با حضور عاشقان آن امام همام در راسک برگزار شد.
جشن بزرگ همای رحمت ویژه میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر با حضور عاشقان آن امام همام در راسک برگزار شد.
به گزارش پاپایا، شهرستان مرزی سرباز در سالروز خجسته ميلاد مولود كعبه امام علي (ع) غرق در شادي و سرور شده و شور وشادماني ميلاد اين امام همام و پيشواي راستين مومنان اين شهرستان را فرا گرفته است.
جشن میلاد با سعادت مولی الموحدین، حضرت علی (ع) و بزرگداشت مقام پدر به همت اداره تبلیغات اسلامی و دانشگاه پیام نور راسک با حضور خانوادهای شهدا،مسئولین، دانشجویان و جمع کثیری از دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سالن اجتماعات ارشاد اسلامی راسک برگزار شد.
در اين مراسم، برنامه هاي متنوعي از جمله مولودي خواني، سخنراني در خصوص فضايل و سجاياي اخلاقي اين امام همام، تفصيل ويژگي ها، شرح زندگاني امام علي (ع) و چگونگي رشادت هاي ايشان اجرا مي شود.
مردم شیعه و سنی به ويژه جوانان اين ديار بسياري از جشن ها و مراسم شادي خود را با اقتدا به مولاي متقيان در اين روز خجسته و مبارك برگزار مي كنند.
کد مطلب: 423320