امام جمعه شهرستان سرباز؛

هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره)است

6 شهريور 1395 ساعت 13:32

امام جمعه شهرستان سرباز گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.


به گزارش پاپایا، اعضای شورای اداری و فرماندار شهرستان سرباز با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.
امام جمعه شهرستان سرباز افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.
وی همچنین برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر را در کنار افتتاح پروژه های هفته دولت خواستار شد و گفت: ما باید به عنوان یک خدمتگذار مردم حق شهیدان رجایی و باهنر را به اندازه سهم خود ایفا کنیم.
کمالی پور در پایان با گلایه از برخی پروژه های این هفته، تاکید کرد: دولت باید قبل از برنامه ریزی هر طرح و پروژه، به بازخورد آن توجه کند و ببیند که برای حل مشکلات اساسی مردم چه پروژه هایی در اولویت قرار دارد.
استفاده از ظرفیت فکری جوانان و علما، یکی از برنامه های اصولی دولت
فرماندار شهرستان سرباز نیز با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: دولت برای حل مشکلات مردم برنامه های اساسی دارد و این مهم در پروژه های که در این هفته کلنگ زنی شده است به خوبی قابل مشاهده است.
حمید الدین یوسفی ادامه داد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در طول سال میتواند راه خوبی برای نزدیکی دولت و ملت باشد و استفاده از ظرفیت فکری جوانان و علما، یکی از برنامه های اصولی ما برای شناخت نقاط ضعف و قوت است.
وی در پایان به برخی برنامه های اجرا شده در هفته دولت اشاره کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم با همکاری خوب مردم و نخبگان شهرستان سرباز، برنامه ریزی مناسبی برای اینده داشته باشیم.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 424474

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/424474/هفته-دولت-فرصت-مناسبی-تجدید-پیمان-مدیران-آرمان-های-امام-راحل-ره

استال پرس
  https://www.estalpress.ir