۰
امام جمعه شهرستان سرباز؛

هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره)است

امام جمعه شهرستان سرباز گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.
هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره)است
هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره)است
به گزارش پاپایا، اعضای شورای اداری و فرماندار شهرستان سرباز با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
حجت الاسلام علی اصغر کمالی پور در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان دولت، رجایی و باهنر است.
امام جمعه شهرستان سرباز افزود: اگر مدیران و مسئولان تلاش کنند که راه بزرگ مردانی همچون شهید رجایی و باهنر را ادامه دهند، مانند آن بزرگان در قلب مردم جای می‌گیرند.
وی همچنین برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر را در کنار افتتاح پروژه های هفته دولت خواستار شد و گفت: ما باید به عنوان یک خدمتگذار مردم حق شهیدان رجایی و باهنر را به اندازه سهم خود ایفا کنیم.
کمالی پور در پایان با گلایه از برخی پروژه های این هفته، تاکید کرد: دولت باید قبل از برنامه ریزی هر طرح و پروژه، به بازخورد آن توجه کند و ببیند که برای حل مشکلات اساسی مردم چه پروژه هایی در اولویت قرار دارد.
استفاده از ظرفیت فکری جوانان و علما، یکی از برنامه های اصولی دولت
فرماندار شهرستان سرباز نیز با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: دولت برای حل مشکلات مردم برنامه های اساسی دارد و این مهم در پروژه های که در این هفته کلنگ زنی شده است به خوبی قابل مشاهده است.
حمید الدین یوسفی ادامه داد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در طول سال میتواند راه خوبی برای نزدیکی دولت و ملت باشد و استفاده از ظرفیت فکری جوانان و علما، یکی از برنامه های اصولی ما برای شناخت نقاط ضعف و قوت است.
وی در پایان به برخی برنامه های اجرا شده در هفته دولت اشاره کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم با همکاری خوب مردم و نخبگان شهرستان سرباز، برنامه ریزی مناسبی برای اینده داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 424474