رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان ؛

قانونگرایی پلیس حتی در مبارزه با هنجارشکنان / تمام اعمال کارگزاران نظام بایستی در چهارچوب قوانین باشد

6 مهر 1395 ساعت 12:41

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: تمام اعمال کارگزاران نظام بایستی در چهارچوب قوانین شرع مقدس اسلام انجام پذیرد.


به گزارش پاپایا، به نقل از دادمردان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده انتظامی زاهدان، اظهار داشت: بخش عمده ای از ایجاد امنیت در جامعه به عهده دستگاه قضایی و نیروهای خدوم انتظامی است لذا کارکنان پلیس دقت و توجه کافی را در فرآیند اجرای قانون و برقراری عدالت داشته باشند.
مرتضی تمیزی ادامه داد: در اجرای مراحل تحقیق و بررسی های اولیه و ورود به حریم خصوصی افراد باید مراقب بود تا حرمت مردم حفظ شود و مأمورین در انجام وظایف و مأموریت ها از برخوردهای افراطی خودداری کنند.
وی با بیان اینکه قانون وظایف همه را تعیین کرده ، افزود: مأمورین باید در تیراندازی ها دقت کنند و مراقب حفظ جان و حرمت خون مردم باشند و در این راستا تذکرات لازم به کارکنان داده شود.
تمیزی با تأکید بر اینکه تمام اعمال و فعالیت های کارگزاران نظام بایستی در چهارچوب قوانین شرع مقدس اسلام انجام پذیرد، تصریح کرد: پلیس به عنوان مجری قانون حتی در مبارزه با هنجارشکنان قانونگرایی را فراموش نکند.
وی در پایان گفت:  پلیس در مأموریت هایش به طور مداوم و مستمر با مردم سروکار دارد و به همین خاطر باید علاوه بر مجری قانون، روانشناس خوبی هم باشد و با هر فرد رفتار متناسب با روحیه اش برخورد داشته باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 425211

آدرس مطلب: https://www.estalpress.ir/news/425211/قانونگرایی-پلیس-حتی-مبارزه-هنجارشکنان-تمام-اعمال-کارگزاران-نظام-بایستی-چهارچوب-قوانین-باشد

استال پرس
  https://www.estalpress.ir